Učenici skloni kinestetičkom stilu učenja najučinkovitije uče dok su tjelesno aktivni i najbolje uče nove stvari dok ih rade. Vole sastavljati predmete, vole sportske aktivnosti, a stvari koje su radili brzo im ostaju utisnute u dugoročno pamćenje. S druge strane često ne „hvataju bilješke“ na nastavi, imaju ružan rukopis, ne obraćaju pažnju na pravopis i gramatiku i postaju nemirni kad sjede duže vrijeme zbog čega se može steći utisak da su nezainteresirani za nastavni proces.
U video isječku koji je naslovljen „Dermatomi i miotomi“ prikazan je rezultat projekta „Kinestetičko učenje“ kroz koji su učenici u sklopu nastave vježbi iz kineziterapije (smjer fizioterapeutski tehničar, 3. razred) učili raspored dermatoma i miotoma. Dermatomi su područja kože opskrbljena živčanim vlaknima iz određenog korijena moždinskog živca a miotomi su područja u mišićima oživčena motornim vlaknima određenog korjena moždinskog živca. Poznavanje rasporeda miotoma i dermatoma ljudskog tijela značajno je za kvalitetnu primjenu fizioterapijskih procedura.
Važno je reći da su učenici iskazali veliki interes za projekt te ga obogatili brojnim idejama tijekom realizacije.
Voditeljice projekta: nastavnica Jasminka Hržić-Grubelić, mag. physioth. i Mirna Vitković, prof. informatike i pedagogije.