U prvoj aktivnosti učenici su slušali pjesmu Goloba “Prva ljubav”, sudjelovali u interpretaciji pjesme, razgovarali o svojim prvim simpatijama, objašnjavali razliku između ljubavi i zaljubljenosti. Dalje su samostalno osmišljavali i stvarali lirske pjesme, pisali činkvine, dijamantne pjesme i sastavke na temu ljubavi. U sljedećoj aktivnosti su na mrežnim stranicama pronalazili dječje ljubavne pjesme i citate o ljubavi i pritom pazili da odaberu pjesmu i citat koji razumiju. Čitali su i komentirali pjesme i citate i odabirali najljepšu ljubavnu pjesmu (Dobriša Cesarić “Ljubav”).
Na satu Hrvatskog jezika upoznali su se s digitalnim alatom Book Creator. Učiteljica ih je uputila u mogućnosti koje pruža navedeni alat a zatim im je ponudila stvaralački zadatak: osmisliti i izraditi svoju knjigu u Book Creatoru. Učenici su u knjigu pisali svoje, već osmišljene tekstove, korigirajući jezične pogreške, uz uporabu Hrvatskog pravopisa i učiteljičinu pomoć. Uspješno povezujući tekst i sliku, osmišljavaju stranice svojih knjiga pri čemu mogu koristiti Canvu, gifove, fotografije s Pixabaya. Na kraju učenici predstavljaju svoje knjige. Odabiru se najuspješnije koje se skupljaju u zajedničku “Knjigu o ljubavi“.