S obzirom na (ne)mogućnost organiziranja aktivnosti u večernjim satima škola ih je objedinila pod nazivom „Književno popodne u Gimnaziji Karlovac“ pa su tako učenici i voditelji radionica u terminima nakon škole organizirali i proveli pet različitih aktivnosti.
Prva je aktivnost Debatnoga školskoga kluba i polaznika izborne nastave Etike bila otvorena debata „Umjetna inteligencija – utopija ili distopija“. Literarno-matematičkom radionicom „Artificial intelligence i Matematika – stvaranje haikua“ učenici su se upoznali s područjem kriptografije, transpozicijskim šiframa u kojima se koriste frekvencije znakova i riječi u nekom jeziku. Zatim su uz pomoć sve popularnije aplikacije ChatGPT i Hrvatskog čestotnog rječnika odabrali pet ključnih riječi kojima su oblikovali haiku.
Polaznici radionice „Književna anamneza: mijenjaj dijagnozu lika!“ osmislili su alternativni kraj odabranog književnoga djela („Breza“, „Crni mačak“, „Posljednji Stipančići“ i „Tena“) na temelju proučenih materijala u aplikaciji Wakelet. Povezali su učestale pandemije i bolesti od prošlosti do sadašnjosti pomoću literarnih predložaka i neknjiževnih tekstova u formi liječničkoga kartona. Članice Čitateljskog kluba „GimKA“ održale su razgovor o kratkoj priči američkog književnika Daniela Keyesa „Flowers for Algernon“ iz 1959. godine. I na kraju, za učenike je osmišljen online kviz o životu i stvaralaštvu Antuna Gustava Matoša.
Raznovrsnim aktivnostima nastojalo se približiti nove dosege tehnologije književnim djelima. Kombinacijom inovativnih i tradicionalnih metoda učenike su radionice potaknule na promišljanje kako tehnologiju iskoristiti u edukativne svrhe i kako uzeti ono najbolje što tehnologija nudi. Fotografije radionica dostupne su na Facebook stranici škole.