Također su tijekom provođenja projekta korišteni brojni oblici rada: individualni, grupni ali i rad u paru. Cilj projekta je bio upoznati prošlost vlastitog grada. Učenici su započeli projekt pretražujući Europeanu, digitalnu kolekciju kulturne baštine Europe. Pronašavši razglednice Šibenika s kraja 19. stoljeća, učenici su zaključili da se vizura grada promijenila te da grad više ne izgleda isto.
No, neke stvari su ostale iste. To su naravno šibenska katedrala i šibenske tvrđave, koje su vidljive na razglednicama. Kako i zašto se grad razvijao, pokušali su saznati tijekom izvanučioničke nastave obilazeći tvrđave i katedralu. Učenici su dobili odgovore na mnoga pitanja i tijekom vođenog razgleda Muzeja grada Šibenika. No, kako je grad Šibenik tisućljetni grad bogate povijesti, učenici su morali još istraživati. Dodatno istraživanje se odvilo tijekom igre QR kod lov na kulturnu baštinu koji su proveli čitajući plan grada i orijentirajući se po staroj jezgri.
Podijeljeni u grupe tražili su QR kodove na najvažnijim spomenicima grada, istovremeno pažljivo čitajući imena ulica i trgova radi boljeg snalaženja. Sve što su saznali pretvorili su u zajedničku prezentaciju u kojoj su dali odgovore na postavljena pitanja. Upoznavši najznačajnije kulturno-povijesne spomenike i stare običaje postali su pravi turistički vodiči. Vrhunac višetjednog istraživanja učenici su predstavili pred roditeljima koje su pozvali u razgled grada.
Kao pravi turistički vodiči, učenici su svojim roditeljima ispričali najzanimljivije o povijesti grada. Sva njihova saznanja su objavili i u digitalnom online turističkom vodiču koji su podijelili na razrednoj web stranici te web stranici škole.