Milenijsko natjecanje u kreativnoj industriji poseban je oblik natjecanja u znanju, stvaranju i kreativnosti. Potiče djecu i mlade na razvijanje različitih kreativnih i stvaralačkih vještina motiviranih kulturnom baštinom. Natjecateljski timovi predlažu rješenja u odabranoj temi (glagoljica, Put svile, mitologija ili vodik). Također, ističe se i važnost pohađanja izvannastavnih aktivnosti čime se razvija interes kod učenika na sudjelovanje u dodatnim aktivnostima nakon redovne nastave. Događanje organizira Ekonomski fakultet u Osijeku, a sudionici su bili učenici osnovnih i srednjih škola te studenti.
Tri učenice su drugu godinu za redom sudjelovale su na ovom natjecanju. Natjecanje je održano 5. i 6. prosinca ove godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. U kategoriji Kreativni sat za osnovnoškolski uzrast (predmetna nastava) učenice su izradile kreativne radove na temu glagoljice. Prošle godine bio je to glagoljički adventski plakat. Rad su nazvale „Božićna glagoljica“ i on je predstavljao njihov odgovor na natjecateljsko pitanje: „Kako osvajati glagoljicom u novom mileniju?“. Plakat su podijelile na 24 dijela koje su predstavljali borovi izrađeni od salveta. Svaki od njih bio je ukrašen malim drvenim pločicama na kojima su bila ispisana glagoljička slova. Pokloni pod borovima bili su ručno izrađeni straničnici. Na svakom je pisao jedan podatak o glagoljici. S druge strane glagoljicom je bio napisan jedan citat u božićnom duhu.
Ove godine učenice su izradile društvene igre. Kako bi osvijestile važnost glagoljice za povijest hrvatskoga jezika, odlučile su poticati druge na učenje kroz igru. Izradile su kocke slagalice. Riječ je o igri učenja glagoljičkih slova i riječi. Na kockama su ispisana glagoljička slova, a na karticama su riječi napisane na latinici. Svaki igrač izvlači karticu i slaže riječ pomoću kocki. Njih su iskoristile i za drugu igru, a ona je povezana uz učenje matematike. Igra se može igrati tako da se igračima zadaju dvije kocke s brojevima koje označuju glagoljička slova, a kocku s matematičkim simbolima bace i prema dobivenom simbolu rješavaju zadatak. Treća igra namijenjena je početnom učenju glagoljičkih slova, a riječ je o igri parova. Učenice su od kartona izrezale kartice na koje su napisale glagoljička i latinička slova. Cilj igre je složiti parove i tako učiti koje je glagoljičko slovo oznaka za nama poznata latinička slova. Kartice su plastificirale kako bi se njima još dugo mogli služiti učenici naše škole.
Učenice su po drugi put uspješno predstavile svoju školu i dobile pohvale za svoje izlaganje. Suradnički su učile, istraživale i stvarale, usvojile su nova znanja i napredovale u razvoju svojih kreativnih vještina.