Obzirom da projektne aktivnosti nisu unaprijed zadane, učiteljice su ih odlučile povezati s nastavnim gradivom koje učenici trenutno obrađuju.
Tako su učenici petih razreda koji crtaju u programima Bojanje 2D i 3D, radili crteže na papirima te modele od papira kako bi uvidjeli sličnosti i razlike između 2D i 3D objekata. Učenici OŠ Petrijanec napravili su tablicu o sličnostima i razlikama programa Bojanje 2D i 3D. Kasnije su crtali na papiru sliku u 2D ili 3D, a neki su se učenici okušali i u izradi geometrijskih likova. Učenici su bili raspodijeljeni po grupama, tako da je svaka grupa realizirala 4 aktivnosti: izrada tablice, izrada jednostavnog geometrijskog lika i crtanje crteža s geometrijskim likovima u 2D i 3D. Učenici koji su željeli napravili su i origami psa, aviona ili nekog drugog lika po želji. Učenici I. OŠ Varaždin crtali su svoj logo za projekt Dan BezVeze. Na početku sata objašnjeno im je što je logo (logotip) te zašto je on bitan pri ostavljanju prvog dojama i kako pomaže u prepoznatljivosti. Također, raspravili su o sličnostima i razlikama između 2D i 3D modela. Nakon što su nacrtali i obojali svoje crteže logotipa, tko je želio mogao je pokušati složiti i svoj 3D model.
Učenici šestih razreda koji na nastavi informatike izrađuju prezentacije, u sklopu ovih projektnih aktivnosti svoje su prezentacije stvarali na papiru. Zajednički su trebali stvoriti prezentaciju na način da svaki učenik osmisli i dizajnira jedan slajd, a slajdove su kasnije posložili željenim redoslijedom. Učenici OŠ Petrijanec radili su prezentacije na temu “Što nas okružuje“. Svi slajdovi su morali imati isti dizajn tj. matricu, a u prezentaciji je trebalo napraviti dodatne objekte tablicu, grafikon i SmartArt dijagram.
Tako su nastali slajdovi na teme žive i nežive prirode, stabla, maćuhica, životinja, najboljih nogometaša na školskom igralištu, automobila u blizini… Učenici I.OŠ su stvarali prezentaciju na temu “Što radimo u slobodno vrijeme“. Bili su podijeljeni u skupine ovisno o interesima i aktivnostima kojima se bave u slobodno vrijeme. Tako su nastali slajdovi o pojedinim sportovima, muzici, glumi, jezicima, umjetnosti, arhitekturi itd. Učenici obje škole po završetku crtanja svoje su slajdove pregledali i prezentirali te ih posložili željenim redoslijedom tako da je nastala jedna smislena prezentacija.
Iako su učiteljice projektne aktivnosti provele i u drugim razredima, obzirom da obje predaju u petim i šestim razredima, dogovorile su da će po završetku projekta omogućiti tim učenicima svojih škola predstavljanje radova, ali i raspravu o prekomjernom korištenju tehnologije. Da je najbitnije pronaći mjeru u korištenju tehnologije, pokazuje i jedan od rezultata istraživanja pod nazivom “Između igrališta i TikToka” (B. Jokić, Z. Ristić Dedić, J. Šimon, 2022.). Stoga, na ovaj način kod učenika žele osvijestiti kada koristimo tehnologiju u pravu svrhu, a kada i u kolikoj mjeri je zloupotrebljavamo, a to je ujedno i jedan od ciljeva projekta. Većina učenika primijetila je kako računala i IKT pomažu i olakšavaju zadatke, ali i da su uživali u nastavi bez uporabe tehnologije. Predložili su da se ovakve aktivnosti i nastava održavaju više puta godišnje.
Projekt Dan BezVeze provodi se od travnja do lipnja, a informacije o projektu dostupne su na mrežnoj stranici projekta, gdje se također nalaze i rezultati svih škola sudionica. Rezultati OŠ Petrijanec: Dan BezVeze 2023, i I.OŠ Varaždin: Kako smo obilježili Dan BezVeze 2023 predstavljeni su kroz Sway prezentacije.