Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije jedno je od najinovativnijih natjecanja za mlade u Hrvatskoj, koje potiče inovativnost, idejnost, autorsko stvaralaštvo i poduzetnički način razmišljanja, čime doprinosi razvoju društva temeljenog na znanju i kreativnosti. Organizirano od strane Ekonomskog fakulteta u Osijeku, ovo natjecanje okuplja osnovnoškolce, srednjoškolce i studente iz Hrvatske i inozemstva, pružajući im platformu za izražavanje ideja, kritičko promišljanje i razvoj digitalnih vještina. Kroz zanimljive i izazovne teme: glagoljica, mitologija, Put svile i vodik, sudionici, uz pomoć mentora, razvijaju idejna rješenja koja povezuju područja znanosti, umjetnosti, povijesti i poduzetništva. Natjecanje je prepoznato kao prilika za razvoj timskog rada, društvene odgovornosti i inovativnog razmišljanja, a mladima pruža mogućnost da svoja rješenja prezentiraju pred stručnim žirijem.
Učenici su kroz pripreme za natjecanje kao i kroz samo natjecanje razvili poduzetničke vještine, pokazali zavidnu razinu timskog rada i stvaralaštva te promovirali kulturnu baštinu. Ovogodišnje natjecanje održalo se 5. i 6. prosinca, a timovi GlagoGamers i DigiGlag Girls svoja su idejna rješenja predstavili prvog dana natjecanja, 5. prosinca. Jedan od timova koji je sudjelovao na ovogodišnjem natjecanju bio je GlagoGamers a činili su ga učenici Gabriel Kršić i Ivana Nikolić s mentoricom Sanjom Pavlović Šijanović. Tim je predstavio svoje idejno rješenje pod nazivom “Pismopričalice”, koje spaja zabavu i edukaciju kroz dvije inovativne igre osmišljene za popularizaciju glagoljice. Igre koriste 3D kartice kako bi približile glagoljicu kroz kombinaciju memorijskih i logičkih zadataka. U prvoj, igri memorije, koriste se 3D kartice s parovima slova na latinici i glagoljici. Igrači imaju zadatak okrenuti kartice i upariti isto slovo na oba pisma. Kartice su postavljene licem prema dolje, a igrači prate pozicije kartica kako bi pronašli odgovarajuće parove. Svaki uspješno uparen par daje bod, a pobjednik je igrač s najviše prikupljenih parova. Druga igra, pogodi riječ, koristi slične 3D kartice, gdje je s jedne strane slovo na latinici, a s druge na glagoljici. Igrač formira riječ na jednom pismu (npr. glagoljici), dok drugi igrač mora napisati istu riječ na latinici. Ukoliko igrač uspije pročitati/napisati riječ unutar određenog vremena (npr. 30 sekundi), dobiva bod a ukoliko pogrešno pročita/napiše riječ, gubi jedan bod. Rad tima GlagoGamers dokaz je kako se povijesni sadržaji mogu uspješno približiti modernim generacijama na kreativan i dinamičan način.
Na natjecanju je sudjelovao i tim DigiGlag Girls s idejnim rješenjem pod nazivom: „Digitalna glagoljica – spoj baštine i digitalne inovacije“, čime je škola potvrdila predanost razvoju kreativnih potencijala učenika i promicanju kulturne baštine kroz suvremene i inovativne pristupe. Tim DigiGlag Girls u sastavu učenica Ive Bajac i Lare Grlić, pod mentorstvom nastavnika Davora Šijanovića izradio je potpuno digitalizirani prikaz glagoljice. Proizvod omogućuje prikaz slova abecede i riječi na glagoljici pomoću Arduino MEGA mikrokontrolera koji podržava zahtjevne projekte. Posebnost projekta leži u dva dvorca, od kojih svaki predstavlja glagoljicu na jedinstven način. Prvi dvorac omogućuje prikaz cijele abecede glagoljice, dok drugi dvorac prikazuje riječi ispisane na glagoljici. Svojim je rješenjem tim povezao povijest i tehnologiju čineći glagoljicu dostupnom na način koji je prilagođen suvremenom vremenu. Idejno rješenje prikaz je bogate kulturne baštine koja u digitalno doba i uz pomoć naprednih tehnologija predstavlja novu viziju kulturne ostavštine.
Milenijsko natjecanje osim što promiče kreativne i poduzetničke vrijednosti, uvelike doprinosi stvaranju generacije mladih koji će svojim idejama oblikovati društvo temeljeno na znanju, inovacijama i kreativnosti.