Kulturna baština sadrži brojne vrijednosti koje se čuvaju, njeguju i prenose na one čije vrijeme tek dolazi. Oni će elemente tradicijske vrijednosti proširivati i dalje.
Glazba kao dio kulturne baštine ključna je za kvalitetan, skladan i cjelovit razvoj svakog djeteta. Djeca se rado izražavaju kroz glazbu. Aktivno sudjeluju u nastavi glazbene kulture u čijem je središtu dječja glazbena aktivnost, ali i sloboda učitelja da sam oblikuje nastavu uz ostvarivanje svih odgojno-obrazovnih ishoda i povezivanje triju domena nastavnog predmeta. Na taj način omogućuje se lakše osmišljavanje i provođenje korelacije, odnosno međupredmetno povezivanje nastavnih predmeta.
Osluškivanjem učenika i dobrim poznavanjem sadržaja nastava glazbene kulture u učionici drugog razreda podignuta je na jednu višu dimenziju učenje o glazbi i uživanja u njoj.U školskom projektu nastale su zavičajne i pejzažne pjesme. Autorica teksta i glazbe je učiteljica Alma Hess koja već duži niz godina piše, uglazbljuje i stvara nove materijale te se bavi idejom o tematskoj zbirci zavičajnih pjesama. Zvučni zapisi pjesama objavljeni su na USB sticku.
Središnja tema dječjih pjesama je grad Bakar. Stihovi govore o ljubavi prema rodnom kraju, gradu i bakarskoj školi, a pjesme su nastale iz ljubavi prema glazbi i zavičaju. Motivi pjesama vezani su uz grad, školu, ljude i običaje, a posebno je kroz zvučni zapis dojmljiva toplina i iskrena dječja interpretacija. Riječ je o uspješnom materijalu u kojem prevladavaju melodiozne i živopisne pjesme satkane od slika u kojima se prožimaju trenuci žive svakodnevice i stare bakarske ljepote. Kroz nevine dječje glasove osjeća se njihova prostodušna zaigranost i zanesenost u kojima se riječi vješto kotrljaju i stvaraju neobične veze među sobom. Pjesme su pisane na standardnome jeziku, jer je stvaralaštvo na standardu pristupačno i razumljivo svima bez obzira na zavičajni govor.
Elemente kulturne baštine nastojimo implementirati u nastavu kako bi učenici od malih nogu znali po čemu je njihov zavičaj značajan i prepoznatljiv, te da ga ljepotom stvaranja kroz glazbeni izraz mogu još više oplemeniti i obogatiti.