U projekt su bile uključene sve učiteljice razredne nastave škole, čime je dobio dodatnu snagu i proširio se u svim razredima. Tradicionalni dnevnik čitanja ubrzo je zamijenjen kreativnim metodama poput vizualnih prikaza, stripova, scenskih improvizacija i korištenja digitalnih alata. Ovakav pristup omogućio je učenicima dublje razumijevanje pročitanih djela te ih potaknuo da čitanje dožive kao igru i stvaralački proces.
Prepoznajući važnost promjene pristupa, učiteljice Ana Kurilić i Marina Lipić odlučile su proširiti projekt na eTwinning platformu, što je omogućilo razmjenu inovativnih ideja s učiteljima partnerima iz različitih škola. Time su se otvorile nove mogućnosti za suradnju, a partneri su kroz radionice i predavanja prenosili svoja iskustva i primjere dobre prakse kolegama. Projekt redovito dobiva prestižnu Nacionalnu oznaku kvalitete i predstavlja se na obrazovnim portalima te stručnim vijećima. Predstavljanje projekta na ovakvim događajima ističe njegovu važnost i uspjeh u promjeni pristupa lektiri.
Projekt već četiri godine na eTwinning platformi uspješno vodi učiteljica Marina Lipić, a ove se godine provodi u suautorstvu s učiteljicom Mirjanom Glišić iz OŠ dr. Dragiša Mišović, Čačak.
Svi zainteresirani pozvani su da se pridruže projektu “Lektira bez papira 4” putem ESEP platforme kako bismo zajedno unaprijedili čitateljske vještine i potaknuli kreativnost učenika. Veselimo se novim idejama i zajedničkim aktivnostima koje će još više obogatiti iskustvo učenika u interpretaciji književnih djela.