Svaki par kartica trebao je sadržavati jednu karticu s pitanjem i jednu karticu s odgovorom na to pitanje. Kartice su učenici izrađivali u skupinama. Nakon izrađenih parova kartica, učenici su razmijenili setove kartica s drugim skupinama. Za uspješno sudjelovanje u igri učenici su trebali ovo književno djelo pročitati s razumijevanjem.
Čitanje knjiga je važna aktivnost koja pomaže u razvoju djece poboljšavajući njihove komunikacijske vještine i potičući kritičko razmišljanje koje su neke od tzv. 4C vještina (uz kreativnost i suradnju). Budući da su nove generacije djece okružene tehnologijom, postaje sve teže potaknuti djecu na čitanje knjiga. Stoga učitelji trebaju osmišljavati razne metode kojima se učenike potiče na interes za čitanjem.
Drugačiji pristup interpretaciji lektirnog djela kod učenika je pobudio znatiželju i oduševljenje. Na kraju dvosata su učenici izrazili želju da još koji put obrade i druge lektire na ovaj način.