Učiteljica Hrvatskoga jezika u dogovoru s knjižničarkom odredila je koje će se lektire čitati ove nastavne godine u osmim razredima, kojima je projekt bio namijenjen, a zajedno s učiteljicom Informatike odredila je koji bi web 2.0 alati bili prilagođeni pojedinoj lektiri.
Učiteljice su odredile članove digitalne skupine u svakom osmom razredu. Digitalnu su skupinu činila tri stalna člana, a svaki im se mjesec pridruživalo još troje učenika. Do kraja nastavne godine svi su učenici barem jednom sudjelovali u izradi lektire na ovaj način. Članovi digitalne skupine imali su zadatak prikazati zadanu letiru u određenome alatu. Na kraju su mjeseca ostalim učenicima iz razreda predstavljali web 2.0 alat i način na koji su oni prikazali zadanu lektiru u tom alatu.
Rad na projektu započeli smo prikazivanjem zbirke pjesama Srebrne svirale Dragutina Tadijanovića u alatu Toondoo. Uz taj zadatak učenici su krasnoslov jedne pjesme snimili u alatu Vocaroo. Na satu smo zajedno slušali krasnoslov odabrane pjesme, a učenici su osvijestili gdje griješe i što trebaju popraviti kako bi što uspješnije krasnoslovili pjesme.
Potom su imali zadatak lektiru Maje Brajko Livaković, Kad pobijedi ljubav prikazati u alatu Canva. Njihov je zadatak bio izraditi plakate koji će predstavljati tri različita medija: naslovnicu knjige, plakat za kazališnu predstavu prema knjizi i plakat za film prema knjizi.
Lektiru Mali princ učenici su prikazali izradom igrica u alatu Wordwall.
Alat Thinglink poslužio je učenicima za lektiru Dnevnik Anne Frank koju smo raščlanjivali u prvome mjesecu te zajedno obilježili Dan sjećanja na žrtve holokausta. Za lektiru Starac i more učenici su napravili prezentaciju u alatu Prezi, a fantastičnu pripovijetku Mor prikazali su u alatu Animoto.
Učenici su izrazili zadovoljstvo načinom raščlambe lektire, a znanje o alatima koje su stekli tijekom izrade zadataka za lektiru sigurno će im pomoći i u nekim drugim predmetima.