Svim ljubiteljima čitanja poznata su njegove čarobne moći. Može nas, poput vremeplova, ponijeti kroz prostor i vrijeme, promijeniti naše raspoloženje, učiniti da rastemo, spoznajemo i učimo. Poznate su zdravstvene dobrobiti čitanja, ono, prema znanstvenim istraživanjima, ima brojne pozitivne učinke na naše zdravlje. O važnosti čitanja, ne treba puno govoriti, svima je već poznata.
Čitanje nije važno samo zbog užitka koje nam može donijeti, ono je preduvjet za učenje, dakle nije vezano isključivo samo za nastavu hrvatskoga jezika. Međutim, kako za čitanje zainteresirati učenike? Naročito je to problem kod starijih učenika u predmetnoj nastavi koji su pod velikim utjecajem ekrana i mobilnih mreža, ali ih najmanje koriste za čitanje knjiga. Jasno je da s razvijanjem čitalačkih vještina treba započeti od najranije dobi, čitanjem i slušanjem priča, prepričavanjem. One učenike koji steknu čitalačke navike potrebno je zadržati među ljubiteljima čitanja, a ostale je potrebno “zaraziti” tom lijepom navikom.
Promišljajući kako učenike na satu lektire zainteresirati za čitanje, kako bi bilo što manje problema s nepročitanom i prepisanom lektirom, nastavnica uvijek pokušava osmisliti učenicima neki privlačan i zanimljiv zadatak, a da to nije suhoparno pisanje dnevnika čitanja. Osim drugih mogućnosti i ideja, često učenici dobiju zadatak prikazati pročitano djelo u obliku stripa. Pri izradi stripa u obzir dolaze sve mogućnosti, od klasičnoga crtanja na papiru do izrade stripa u nekoj od digitalnih aplikacija poput Pixtona. Pixton je jednostavan alat namijenjen izradi stripova, a za njegovu uporabu postoji besplatan oblik korisničkog računa i nekoliko oblika plaćenoga korisničkog računa. U Pixtonu je moguće izrađivati likove i stripove.