Učenici su prema vlastitim interesima odabrali teme koju su nakon samostalnog istraživanja (C.2.2. ) uobličili u zadanom formatu prezentacije ili plakata te prezentirali (A.2.1.) u Gradskoj knjižnici i čitaonici Virovitica. Upravo novo okruženje je trebalo doprinijeti razvoju vještina u izvedbi javnoga govora. Izlaganje se sumativno vrednovalo uz pomoć kriterijske rubrike (zadano vrijeme, vrednote govorenog jezika, usklađenost sadržaja sa svrhom i namjenom).
Svaki učenik je morao osmisliti i pitanje vezano uz svoju temu. Dvije učenice su objedinile sva pitanja i nadopunila kviz prigodnim pitanjima o ljubavnim filmovima i ljubavnoj glazbi. Učenici su nakon izlaganja rješavali kviz, a najuspješniji učenik je osvojio nagradu.
U projektnim zadatcima učenici su kritički promišljali o pojedinim sudbinama (MPT: uku A.4.4., A.4.2., ikt A.4.3., osr. A.4.3. , uku A.4.2.) te davali moguće prijedloge za drukčiji ishod nesretnih ljubavi. Prije rastanka, viša knjižničarka Mirjana Kotromanović učenicima je predstavila aktivnosti i usluge Knjižnice za mlade. To je i bio poticaj pojedinim učenicima da se ponovno vrate u Knjižnicu i više čitaju.
Na kraju projekta, nakon što su se vratili u školu, učenici su vrednovali odrađene aktivnosti izlaganja u novom okruženju.