Prekrasno proljetno vrijeme učenici su iskoristili za odlazak u prirodu. Nastava se ne mora uvijek provoditi u učionici. Često je zornija i zanimljivija kada se provodi u prirodnom okruženju. Priroda je za bakarske osnovnoškolce velika inspiracija i nadahnuće. Ona ih čini sretnima, a potiče njihovu znatiželju i aktivnost. Slušajući cvrkut ptica prepoznali su pojedine vrste. Sjedili su u hladu i promatrali kukce na livadi. Divili su se zelenoj krošnji stabala. Nastavno gradivo usvajaju promatranjem, dodirom i pokretom te donose zaključke na temelju istraživačkog rada. Upotpunjavaju znanja o biljkama i životinjama te se zajednički druže na svježem zraku.
Kao primjer iskustvenog učenja koje nas učinkovito povezuje s okolinom učenici 1. i 3. razreda uključili su se u praktičan dio sadnje. Učenici su u sklopu školskog projekta „Trag zelenog otiska“ samostalno zasadili svoju biljku. Svaki učenik dobio je na poklon posudu sa zemljom i sjemenkama te vrtlarski alat. Cilj ove akcije jest educirati učenike o važnosti pčela u očuvanju ekološke ravnoteže, a školski okoliš obogatiti začinskim i ljekovitim biljkama kako bi pčelama pomogli u prikupljanju peludi. Učenici su sa zanimanjem sjemenke promatrali, dodirivali i mirisali. Saznali su da su sjemenke poput gailardije, kosmosa, maka i rudbekije najdraža poslastica za malena krilata stvorenja koja su očuvanje okoliša iznimno važna. Svoje su dojmove prenijeli jedni drugima, a zatim su prionuli poslu. S užitkom su zaprljali ruke te su ih u pripremljene posude posijali. Upute svojih učiteljica pažljivo su slušali što im je donijelo neka nova i korisna znanja. Bilo je dovoljno samo 45 minuta da pokažu snagu zajedništva i naprave posao na koji mogu biti ponosni.
Učenici s nestrpljenjem iščekuju da mlade biljke sramežljivo izvire iz zemlje i pretvore se u mirisne, šarene cvjetove. Svojom ljepotom privući će zujanje pčela. Do tada je pred učenicima razdoblje njegovanja, zalijevanja i promatranja promjena kako bi biljke što bolje rasle, napredovale i oplemenile okoliš škole.