Svake godine smotra se organizira pod pokroviteljstvom Agencije za odgoj i obrazovanje te Ministarstva znanosti i obrazovanja s ciljem razvoja demokracije i aktivnog građanskog društva. Učenici prezentiraju svoje projekte, istraživanja i aktivnosti koje su proveli u sklopu građanskog odgoja i obrazovanja. To može uključivati teme poput ljudskih prava, demokracije, aktivnog građanstva, održivog razvoja, interkulturalnog dijaloga i slično. Učenici mogu predstavljati različite vrste projekata kao što su: istraživački radovi, edukativne kampanje, volonterske aktivnosti ili druge inovativne ideje. Svoje aktivnosti realiziraju po zadanom algoritmu građanskog djelovanja: uočavanje problema, traženje alternativnog načina kako riješiti problem, uočavanje prednosti i nedostataka ponuđenih rješenja, sastavljanje plana aktivnosti te realizacija zadatka.
Smotru je otvorila predstavnica Agencije za odgoj i obrazovanje. Dobrodošlicu je uputila ravnateljica škole dr. sc. Vlatka Kovač i predsjednik državnog povjerenstva mr. sc. Tomislav Ogrinšak. Nakon svečanog programa, učenici su otišli u učionice gdje su predstavili svoje projekte. Sudci procjenitelji pomno su slušali izlaganja učenika.
Školu su predstavile tri učenice i jedan učenik 1. b razreda. Prezentirali su projekt pod nazivom „Solin, grad koji volim“ na kojem su marljivo radili cijelu školsku godinu. Učenici su se tijekom realizacije projekta upoznali s kulturnom i prirodnom baštinom grada Solina i poticali razvoj osobnog i zavičajnog identiteta. U ostvarenju cilja projekta posjetiti su: Gašpinu mlinicu, Šuplju crkvu, crkvu Gospe od Otoka, baziliku Svete obitelj, tvrđavu Gradinu, staru Salonu i izvor rijeke Jadro. Na lokalitetima Gašpine mlinice, Salone i izvoru rijeke Jadro, uz stručno vodstvo, usvojili su važnost tih objekata za funkcioniranje grada u prošlosti i sadašnjosti. Na ostalim lokalitetima pedagoginja i vjeroučiteljica, koja se pridružila aktivnostima, objasnile su im njihov značaj za Solin.
Nakon obilaska lokaliteta u gradu, razgovarali su o njima na nastavi Hrvatskog jezika, Likovne kulture, Katoličkog vjeronauka te na Satu razrednika. Na nastavi Hrvatskog jezika stvarali su slikopriče o solinskim znamenitostima, prepoznali riječi mjesnog govora i usporedili ih s hrvatskim standardnim jezikom. Na nastavi Likovne kulture i Satu razrednika crtali su motive Solina. Plastelinom i glinamolom oblikovali su poznati motiv Solinjanke. Posjetom gradskim lokalitetima stekli su cjelovitu sliku o znamenitostima grada, osnažili ljubav prema Solinu i nacionalnu pripadnost.
Zajedničkim radom na projektu stekli su bolji uvid u život i značaj grada Solina život i osvijestili koliko je važno, u današnje doba globalizacije, sačuvati svoj nacionalni identitet. Radeći na projektu, razvijali su partnerske odnose koje su temeljili na iskustvenom, timskom i radioničkom učenju te se samostalno i grupno propitivali i zaključivali o temi svog rada. Na taj su način realizirali i brojna odgojno-obrazovna očekivanja kurikuluma međupredmetnih tema.
Sve spoznaje tijekom projekta učenici su samostalno iznijeli pred članicama Povjerenstva i pokazali im usvojenu vještinu javnog izlaganja. Istaknuli su se kao najmlađi sudionici koji su pokazali elokventnost, otvorenost i zavidno znanje o svome gradu. Za kraj su sve prisutne pozvali da posjete Solin i sami se uvjere u njegove ljepote i bogatu povijest kojom obiluje.