Zadaća ovoga integracijsko-korelacijskog načina rada jest razvijanje stvaralačke mašte učenika, razvijanje vještine kritičkog mišljenja i logičkog zaključivanja. Dokazano je da kroz zabavu i aktivnost učenici lakše čitaju i lakše uče nastavne sadržaje.
Nastava je Hrvatskoga jezika najuže povezana sa svim ostalim predmetima jer se sva nastavna komunikacija ostvaruje na hrvatskom jeziku. S obzirom na to, iznimna je važnost hrvatskoga jezika, poglavito u razvoju komunikacije te u oblikovanju učeničke jezične kulture. Stoga je obrada lektirnog djela na ovakav način primjer dobre prakse razvoja komunikacijskih vještina i jezične kulture, uz komponentu zanimljivosti, a zanimljivost aktivnosti je preduvjet da bi se učenike privoljelo na čitanje.
Nakon provedene kratke pisane provjere razumijevanja i usmene interpretacije uslijedili su stvaralački zadaci. Učenici su bili podijeljeni u 5 skupina. Njihov zadatak bio je izrada mape grada Sretnog Kraljevića. Primjenjivali su pravila o pisanju velikog slova u imenima ulica i dijelova grada izmišljajući pojedine nazive. Oslikavajući tlocrt grada, učenici su na taj tlocrt trebali uvrstiti mjesta iz lektirnog djela- trg i palaču. Učenici su uživali radeći na ovom zadatku. Učenički uratci su izloženi na panou u učionici Hrvatskoga jezika. Učeničke radove također možete pogledati u prilogu.