prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Matematika i Uskrs

Učenici petih i sedmih razreda Osnovne škole Ivane Brlić-Mažuranić Rokovci-Andrijaševci su na satu matematike, posljednjem prije praznika, naučili konstruirati jaje uz pomoć ravnala i šestara.

Kako iskoristiti posljednji sat matematike prije uskršnjih praznika na učenicima zanimljiv način, a da nauče nešto korisno? Često se pitam kako učenicima približiti matematiku, kako im pokazati da matematika nije dosadna. Meni je matematika lijepa i šarena. A tako je bilo i  učenicima na današnjem satu.Aktivnost na satu

Može li se jaje konstruirati? Učenici i petih i sedmih razreda trenutno rade geometriju i sa sobom nose geometrijski pribor. Na Youtube-u je nastavnica pronašla video s konstrukcijom jajeta. Učenicima je podijelila bijele papire i polako im puštala video, korak po korak. Oni su prateći video polako konstruirali jaje. Zatim su izrezali jaje, okrenuli papir i ukrasili svoje jaje kako oni žele. Šarena jaja objesili su na pano u učionici matematike. Radovi učenika ostat će na panou dok se učenici ne vrate u školu sa zasluženih praznika.

Atmosfera na satu bila je opuštajuća i učenicima se jako svidjelo što mogu matematiku primijeniti za nešto tako lijepo. Učenici sedmih razreda ovu su aktivnost odradili bez problema, ali učenici petih razreda imali su malih poteškoća, trebalo im je više vremena, više puta su morali pogledati video i trebali su dodatnu pomoć nastavnice. To je razumljivo jer učenici sedmih razreda ipak bolje barataju geometrijskim priborom, iskusniji su i vještiji.

Cilj ove radionice bio je stvaranje pozitivnog ozračja u razredu, stvaranje opuštajuće i ugodne atmosfere, te usvajanje matematičkih vještina primjenjivih u svakodnevnom životu. Na taj način potičemo učenike na učenje i primjenu matematike, razvijamo pozitivan stav prema školi, ali i dajemo im mogućnost da iskoriste svoju kreativnost.

Matematika nisu samo brojevi, matematika nas okružuje, matematika je u našem svakodnevnom životu. Njenu ljepotu uvijek pokušavam približiti i pokazati svojim učenicima. Želim da učenici zavole matematiku, da im ne bude teška i da nestrpljivo iščekuju sljedeći sat pitajući se što će novo i zanimljivo naučiti.