Projekt je bio ispunjen raznovrsnim aktivnostima u kojima su osnovnoškolci i srednjoškolci zajednički surađujući otkrivali primjenu matematike u različitim kontekstima.
Učenici su upoznali ljepotu i primjenu matematike izvan uobičajenih okvira kojima se bavi na nastavi, osobito geometrije i statistike. Sudjelovali su u nizu zanimljivih i odlično osmišljenih aktivnosti, virtualnih sastanaka, kvizova, igara te pokazali svoju kreativnost i maštu. Izrađivali su uratke koristeći digitalni alat GeoGebru i mnoge druge digitalne alate. Surađivali su i razmjenjivali zadatke i rješenja sa svojim europskim kolegama što ovome projektu daje posebnu vrijednost. Također su u praksi primijenili i unaprijedili svoje poznavanje engleskoga jezika.
Učenici su pod vodstvom Simona Brešćanskog izradili prezentacijski video škole. Osmislili su svoje prijedloge za logo i poster projekta te su zajedno sa svim kolegama glasanjem izabrali najbolji logo i poster. Zajednički su izradili kalendar za 2023. godinu. Većinu ostalih aktivnosti su radili u međunarodnim timovima.
Tako je za aktivnost Zlatni rez jedan tim pisao priču, drugi tim snimao video, a učenici trećeg tima su u Google dokumentima predložili zadatke s proračunima koje su rješavali njihovi kolege iz istog tima. Učenici su također istražili zlatni omjer u ljudskom tijelu mjerenjem. U tri međunarodna tima učenici su proučili geometriju u svakodnevnom životu – prvi tim u svojoj okolini, drugi u proračunima, a treći je izradio Božićne čestitke u geometrijskom stilu.
Zadatak aktivnosti Statistika u stvarnom životu bio je statistički obraditi i komentirati rezultate obrađenih podataka. Podatci su prikupljeni proučavanjem tri cilja održivog razvoja: čista voda, pristupačna i čista energija te smanjenje nejednakosti. Učenici su u međunarodnim timovima proučili simetriju: prvi tim simetriju u prirodi, drugi tim u arhitekturi i umjetnosti, a treći tim u eksperimentima. U aktivnosti Trigonometrija u stvarnom životu zajednički su uredili Genially eBook. Tamo su postavili primjere primjene trigonometrije u astronomiji, arhitekturi, navigaciji, geografiji, inženjerstvu, fizici i medicini. Proučili su i izveli Eratostenov eksperiment. Prezentirali su aktivnost The Tower of Hanoi u STEM Discovery Campaign pod nazivom GAME of STEM. Pronašli su matematiku u djelima pisaca i zajednički uredili postere u Canvi. Izradili su digitalne igre vezane za teme proučavane tijekom projekta.
U sedam online sastanaka svih sudionika projekta učenici su obilježili Fibonacci Day 23. studenog, Božić i Novu godinu, Dan sigurnijeg interneta 7. veljače, Dan broja pi 14. ožujka, prezentirali STEM for All aktivnosti, obilježili Dan eTwinninga 9. svibnja igranjem online križaljki i slagalica te sudjelovali u završnom online sastanku.
Učenici su u završnoj anketi iskazali da im je ovaj projekt bio zanimljiv i kreativan. Velika većina učenika poboljšala je svoje matematičke vještine i svoj uspjeh u matematici. Uvidjeli su važnost učenja i postali motiviraniji za učenje matematike. Također su unaprijedili svoje digitalne vještine.
“G.A.M.E” projekt je bio vrlo zanimljiv, zabavljao sam se radeći u ovom projektu i naučio puno matematike koju mogu upotrijebiti u stvarnom životu. Također sam naučio koristiti nove digitalne alate“, napisao je Manuel Bošnjak.
Uključeni učenici su sa svojom profesoricom ponosni dobitnici Nacionalne oznake kvalitete za sudjelovanje u ovome projektu, kao i Europske oznake kvalitete. Nadaju se i Europskoj eTwinning nagradi za koju je projekt prijavljen. Više o projektu i radove učenika mogu see vidjeti na mrežnoj podstranici škole posvećene upravo ovome projektu.