Tradicionalno, svake školske godine početkom prosinca, u hrvatskim se školama održava Večer matematike. Skup je to interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici. Sudjelovanje u zabavnim aktivnostima otkriva često zaboravljenu – zabavnu stranu matematike, stvara nove ideje o tome što matematika jest i čime se bavi.
Učenici su ispred sebe imali pet kartica na kojima je ispisano ime MALIK ili REGOČ, ali okrenute prema dolje. Izvlačili su zadatke i tek pošto je zadatak riješen okreću prvu karticu s prvim slovom. Nakon svih riješenih zadataka, odnosno okrenutih svih pet kartica, zadatak se smatra uspješno završenim s dobivenim žigom u svojoj putovnici. Tako su učenici mogli promatrati tek pročitanu lektiru iz jednog novog kuta. Preračunavali su metričke jedinice dužine i težine, brojili su datume, množili su, zbrajali, oduzimali, dijelili te logički promišljali u problemskim zadatcima. Dok su se jedni mučili sa zadatcima ispred sebe, drugi su ih rješavali s lakoćom. No, svi su se složili da je ova ideja, koja se prvi put pojavila na ovogodišnjoj manifestaciji, pun pogodak i dobrodošla promjena.