prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Materijali za uvođenje kritičkog vrednovanja izvora u (virtualne) učionice

U partnerstvu s Veleposlanstvom Kraljevine Švedske, u sklopu Dana medijske pismenosti 2019. Agencija za elektroničke medije i UNICEF objavili su prevedene i prilagođene edukativne materijale “Fake ≠ fact: Uvođenje kritičkog vrednovanja izvora u učionice“, namijenjeni nastavnicima za rad s učenicima srednjih škola.

Materijale su razvili Švedska zaklada za internet, Viralgranskaren (“Virali nadzornik”) – inicijativa za provjeru činjenica pri švedskom listu Metro i Švedsko vijeće za medije, a sastoje se od tri zasebna, ali međusobno povezana dijela.

Prva lekcija bavi se općim pitanjima vezanima uz kritičko vrednovanje izvora i sastoji se od kraćeg predavanja i vježbi za učenike.

Drugi dio spoj je uputa i vježbi i pobliže se bavi temom propagande u odnosu na kritičko vrednovanje izvora. U trećem dijelu su detaljne upute po kojima učenici mogu snimiti vlastiti propagandni film.

Možete sa svojim učenicima obraditi sve tri lekcije, ili odabrati jednu, ili dvije te ih prilagoditi svojim potrebama.

Materijali sadrže priručnik za nastavnike, plakat za učionicu, uvodni video i dvije prezentacije o propagandi, koje prate i bilješke za nastavnike i diplomu za učenike.

Preuzmite materijale Fake ≠ fact: uvođenje kritičkog vrednovanja izvora u učionice

Dok se nastava zbog mjera zaštite od koronavirusa održava na daljinu, možete na temelju ovih materijala održati i online sat medijske pismenosti za svoje učenike.

 

Tekst je prenesen s portala Medijska pismenost – abeceda za 21. stoljeće.