Škola Cronhjelmskolan iz Larsma (Finska) bila je domaćin drugog transnacionalnog sastanka na kojem su sudjelovali učenici i učitelji iz Francuske, Grčke, Rumunjske, Italije i Hrvatske. Larsmo je malo mjesto na obali Baltičkog mora. Regija u kojem se nalazi Larsmo tijekom povijesti pripadala je Švedskoj, te se švedski jezik i danas održao kao službeni jezik.
Osnovnu školu Ivana Mažuranića iz Vinkovaca predstavljali su četiri učenika osmih razreda u pratnji učiteljice Engleskog jezika Mirne Katičić. Ovakva vrsta sastanaka je namijenjena boljem upoznavanju partnerske škole te kulturološkoj razmjeni učenika iz šest različitih europskih država.
Većina Finaca živi na jugu, u okolici Helsinkija, jer je u tom dijelu zemlje klima najpovoljnija. Za razliku od Hrvatske, gdje je proljeće već skoro na izmaku, u Finskoj je proljeće tek došlo, drveće je počelo pupati, proljetnice su nicale, a dani su sve duži.
Tijekom tjedna učenici su u školi imali razne aktivnosti. Jedna od prvih aktivnosti je bila predstavljanje svog školskog sustava. Ono što su primijetili je da je finski školski sustav drugačiji od ostalih partnerskih škola, po tome što se u Finskoj potiče praktični rad i kreativnost. U školama u Finskoj nema stresa, te su učenici puno zadovoljniji i opušteniji. Učenici su zatim u radu u skupini pokušali pronaći način kako poboljšati svoj školski sustav, te su zaključili da kada bi škola bila mjesto bez stresa, onda bi i učenici bili zadovoljniji, bolje bi učili, te bi se i smanjilo vršnjačko zlostavljanje po školama. Također, učenici i učitelji partnerskih škola učili su osnove švedskog jezika, te u kuharskoj učionici naučili praviti finske specijalitete (u Finskoj je domaćinstvo i kuhanje zastupljeno s dva do tri sata tjedno, također učenici imaju šivanje i izradu predmeta od drva u specijaliziranoj radionici/učionici u školi).
Tijekom tjedna, osim ozbiljnog rada, učenici su se međusobno družili, razmjenjivali iskustva i prijateljstva. Posjetili su i zanimljiv muzej „Nanoq“ – arktički muzej, specijaliziran za arktičku kulturu i život na Grenlandu. Popodne toga dana učenici su proveli na plaži Baltičkog mora, gdje su kroz igru i druženje izmijenili koje su tipične igre djece partnerskih država.
Dojmovi na kraju tjedna koje su učenici OŠ Ivana Mažuranića ponijeli u Hrvatsku su izuzetno pozitivni. Učenici su bogatiji za jednu divno iskustvo i sretni što su imali priliku upoznati svoje vršnjake iz zemalja partnera. Ovaj je sastanak ujedno i posljednji sastanak škola partnera u ovoj školskoj godini, a sljedeći planirani sastanak i razmjena učenika biti će u Italiji gdje se nadaju jednako plodonosnom i ugodnom radu kao što je bio ovaj u Finskoj.