Međunarodni dan izumitelja obilježava se svake godine 8. studenog. Time se želi ukazati na važnost inovacija i doprinosa izumitelja razvoju društva.
U sklopu projekta “Još jedna grupa svemiraca” istražili su zanimljivosti o raznim izumima i izumiteljima, okušali se u ulozi izumitelja, priredili izložbu za sve zainteresirane i proveli još mnogo različitih aktivnosti.
Učenici osmih razreda na nastavi Fizike kod učiteljice Maje Vlajinić izrađivali su padobrane od štapića i papira prema crtežima izumitelja Fausta Vrančića. Kada su izradili padobran, pokušali su osmisliti svoj izum koji bi mogao biti koristan u današnje vrijeme.
Rješavajući različite matematičke zadatke kod učiteljice Dražene Potočki, učenici 5. razreda upoznali su neke izumiteljice i njihova otkrića. Učenici 6. razreda su istraživali i otkrili zanimljivosti o povijesti traperica, semafora i mobitela, dok su sedmaši produbili svoje znanje o hrvatskim izumiteljima. Sve su to izvrsno objedinili i povezali uz film o Faustu Vrančiću koji su gledali na satu Hrvatskog jezika kod učiteljice Ljubice Rašo Belši. Osim toga, učenici su istraživali, izradili i prezentirali plakate o hrvatskim izumiteljima i hrvatskim izumima. Svi su plakati izloženi u holu škole kod učionica Fizike i Prirode.
Učenicima 6. b je na satu Prirode učiteljica Ivana Begić Mesić pročitala neke zanimljivosti o Svjetskom danu izumitelja i djeci izumiteljima. Učenici su u skupinama istraživali o znanstvenicima Louisu Pasteuru i Robertu Kochu te izradili male plakate koje su prezentirali jedni drugima. U kvizu znanja provjerili su što su sve saznali i upamtili. Za svaki točan odgovor dobili su karticu sa slovom, a nakon točnih odgovora na sva pitanja, od dobivenih slova složili su riječ IZUMITELJI što je spretnijoj i bržoj skupini donijelo i dodatne bodove.
Učenici 7. c i 8. e s učiteljicom Tamarom Tomić povodom Međunarodnog dana izumitelja okušali su se u Kahoot kvizu, najbolji su dobili nagrade. Neki učenici su osmislili, izradili i prezentirali svoje izume. Vidjeli su kako rade “Rukohvat 3000”, “Transmogrifikator 3000”, “Aparat za vodu”. Učenici 7. c razreda na Satu razrednika istražili su tko je i kada izumio Vafle, naučeno su prezentirali, a za kraj su se i zasladili izradom vlastitih vafla s medom i nutellom. Svi sudionici raznolikih aktivnosti su se zabavili i ponešto novo naučili.