Ove godine su nam mogućnosti obilježavanja ograničene, ali bez obzira na COVID-19 učenici 3.b razreda Osnovne škole Opuzen s učiteljicom Ivanom Bašić obilježili su Međunarodni dan obitelji. Učenici su napisali akrostih o obitelji i naslikali svoje obitelji u šetnji.
Pjevali su pjesme o mami i izvodili pokrete uz glazbu koje su sami osmislili. U današnje vrijeme, u zadanoj situaciji pokazali su nam svoju obitelj koju vole i cijene na svoj način. Svoje radove u nastavi na daljinu učenici su učitali u Padlet.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
|
OŠ HJ A.3.1. Učenik razgovara i govori tekstove jednostavne strukture. – služi se novim riječima u skladu s komunikacijskom situacijom i temom – u govornim situacijama samostalno prilagođava ton, intonaciju i stil
OŠ HJ A.3.4. Učenik piše vođenim pisanjem jednostavne tekstove u skladu s temom. – piše jednostavne tekstove prema zadanoj ili slobodno odabranoj temi – provjerava pravopisnu točnost i slovopisnu čitkost u pisanju
OŠ HJ A.3.5. Učenik oblikuje tekst služeći se imenicama, glagolima i pridjevima, uvažavajući gramatička i pravopisna pravila. – piše pridjeve uz imenice da bi stvorio življu i potpuniju sliku – prepoznaje ogledne i česte umanjenice i uvećanice – razlikuje jesnu i niječnu rečenicu
OŠ HJ B.3.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. – koristi se jezičnim vještinama, aktivnim rječnikom i temeljnim znanjima radi oblikovanja uradaka u kojima dolazi do izražaja kreativnost, originalnost i stvaralačko mišljenje – istražuje, eksperimentira i slobodno radi na temi koja mu je bliska – stvara različite individualne uratke
|
OŠ LK A.3.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje. – učenik, u stvaralačkom procesu i izražavanju koristi: likovni jezik, iskustvo usmjerenog opažanja, doživljaj temeljen na osjećajima, iskustvu, mislima i informacijama, slobodne asocijacije na temelju poticaja
OŠ LK A.3.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju. – učenik istražuje likovne materijale i postupke u svrhu izrade likovnog uratka – uočava i izražava osobitosti likovnih materijala i postupaka pri njihovoj upotrebi
OŠ LK B.3.1. Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela. – učenik opisuje osobni doživljaj djela i povezuje ga s vlastitim osjećajima, iskustvom i mislima – učenik opisuje: materijale i postupke, likovne elemente i kompozicijska načela, tematski sadržaj djela (motiv, teme, asocijacije)
OŠ LK B.3.2. Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja. – učenik opisuje i uspoređuje likovne ili vizualne radove prema kriterijima: likovnog jezika, likovnih materijala, tehnika i/ili vizualnih medija, prikaza motiva te originalnosti i uloženog truda – učenik prepoznaje poticaj, osnovnu ideju/poruku te način na koji je to izraženo u likovnom ili vizualnom radu – učenik prepoznaje da je zadani likovni/vizualni problem moguće riješiti na više (jednakovrijednih) načina – učenik prepoznaje razinu osobnog zadovoljstva u stvaralačkom procesu |
OŠ GK B.3.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe. OŠ GK B.3.2. Učenik pjeva/ izvodi pjesme i brojalice OŠ GK B.3.3. Učenik izvodi glazbene igre uz pjevanje, slušanje glazbe i pokret uz glazbu. |
ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA MEĐUPREDMETNIH TEMA I SUODNOSI S OSTALIM PREDMETIMA OŠ HJ A.3.1. Učenik razgovara i govori tekstove jednostavne strukture. osr B.2.2. Razvija komunikacijske kompetencije. uku A.2.4. Učenik razlikuje činjenice od mišljenja i sposoban je usporediti različite ideje. osr A.2.2. Upravlja emocijama i ponašanjem. osr B.2.1. Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje drugih. uku B.2.4. Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak. |
Povodom toga dana održali su videokonferenciju sa svojim partnerima iz Područne škole Farkaševac i međusobno prezentirali radove.
Ova je aktivnost dio projekta Pružimo djeci ruku ljubavi.