Učenici i njihovi mentori iz Industrijske strojarske škole Zagreb sudjelovali su na Međužupanijskom natjecanju učenika u zanimanju instalater grijanja i klimatizacije i učenika u zanimanju vodoinstalater koje je održano u Školi za montažu instalacija i metalnih konstrukcija u Zagrebu. Učenici 3.d razreda Industrijske strojarske škole Nikola Kovač i Nikola Mikuš osvojili su treće mjesto u kategoriji učenika u zanimanju vodoinstalater, a učenici 3.e razreda Ivan Jurić i Dino Ibraković osvojili su četvrto mjesto u kategoriji učenika u zanimanju instalater grijanja i klimatizacije. Svojim plasmanom učenici su dobili mogućnost sudjelovanja na državnom natjecanju koje će se održati u Industrijsko-obrtničkoj školi u Šibeniku. Uspjehu učenika znatno su doprinijele opsežne pripreme teorijskog i praktičnog dijela natjecanja koje su vodili nastavnici Katarina Knežević, Damir Deriš i Slaven Kuhar.
Međužupanijsko natjecanje učenika u zanimanju automehaničar održano je u Elektrostrojarskoj obrtničkoj školi u Zagrebu. Nastavnici Karmen Mott-Bingula, Meri Ružević i Damir Završki pripremali su učenike 3.a razreda Industrijske strojarske škole Marka Mostarca i Andreja Arla koji su osvojili izvrsno osmo i deveto mjesto.
U Tehničkoj strojarskoj školi Fausta Vrančića učenici 2.c razreda ISŠ-a u zanimanju tehnički crtač Bruno Šikac i Marko Soldo odmjerili su snage s učenicima četverogodišnjih strukovnih škola natječući se u dizajniranju računalom u AutoCAD-u. Učenike je pripremao nastavnik Mate Sabol. Marko Soldo osvojio je hvalevrijedno dvanaesto mjesto, a Bruno Šikac osvojio je drugo mjesto i tim rezultatom osigurao plasman na državno natjecanje koje će se održati u Tehničkoj školi u Slavonskom Brodu.
Škola svake godine ima zapažene uspjehe učenika na brojnim strukovno usmjerenim međužupanijskim i državnim natjecanjima, ali ponose se i uspješnim sportašima kao i sudjelovanjima na svečanostima kulture i humanitarnim akcijama.
Strukovna su škola pa je težište škole na razvijanju učeničkih kompetencija učenjem temeljenom na radu kao i kontinuirani razvoj kulture sigurnosti i zaštite zdravlja na radu. No, nisu zanemarili ni razvoj socijalnih vještina i generičkih kompetencija učenika pa ih poučavaju i kulturnom ophođenju, rješavanju problema i donošenju odluka, kritičkom mišljenju, aktivnom građanstvu i vještinama komuniciranja u svijetu rada. Ukazuju na važnost cjeloživotnog učenja kako bi se što bolje mogli prilagoditi potrebama svijeta rada u koji ulaze već tijekom prve godine obrazovanja jer učenici koji se školuju po jedinstvenom modelu obrazovanja, dio naukovanja obavljaju u ćkolskoj radionici, a dio u licenciranim obrtničkim i drugim poduzećima. Kontinuirano rade i na uvažavanju različitosti i radu u skupini, a razvoj učeničkih digitalnih kompetencija uvelike će im olakšati sudjelovanje škole u CARNET-ovom pilot projektu e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola.
Dakle, Industrijska strojarska škola Zagreb svojim učenicima omogućava razvoj osobnih prednosti, a uz znanje osigurava i razvoj vještina čime učenicima omogućava zapošljivost i prilagodljivost u promjenjivim uvjetima tržišta rada.