Učenici Medicinske škole Varaždin u travnju su se priključili dvomjesečnom međunarodnom eTwinning projektu pod nazivom “Metloboj predrasuda i stereotipa” (eng. Quidditch of prejudices and stereotypes). Učenike su vodile profesorice hrvatskoga jezika Nataša Narančić i Nataša Sajko. Projekt je osmislila i pokrenula Savremena gimnazija iz Beograda. Uključile su se Zespół Szkół br. 1 im. A. Mickiewicza iz Lublińca u Poljskoj, Konak Cumhuriyet N.S. İşgören Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi iz Turske i Medicinska škola Varaždin iz Hrvatske. Ključna osobina koja je povezala sve sudionike projekta bila je ljubav prema romanima britanske književnice J. K. Rowling o Harryju Potteru. Svaka se škola predstavila uvodnom prezentacijom i objašnjenjem svoje motivacije za sudjelovanjem u projektu. Ovdje možete vidjeti ideje.
Broj škola je bio ograničen zbog ideje da će deset učenika svake škole preuzeti ulogu jednog od slavnog doma u Hogwartsu. Na prvom online sastanku školama su nasumičnim odabirom dodijeljeni domovi. Gryffindore su udomili Poljaci, Slyerine Srbi, Ravenclaw je udomila škola, a Hufflepuffe turska gimnazija. Učenici su istraživali o obilježjima i vještinama svakoga doma i povezivali životna iskustva i iskustva čitanja romana o Harryju Potteru s uočenim stereotipima i predrasudama u školi. Svaka škola izradila je prezentaciju u odabranom digitalnom alatu. Učenici Medicinske škole izradili su film koji su objavili na YouTubeu. U središnjem dijelu aktivnosti učenici su sudjelovali u radionicama i interaktivnim predavanjima u online okružju na kojima su produbili znanje o nastanku stereotipa i predrasuda. U Medicinskoj školi Varaždin tome je pridonijela školska psihologinja Sonja Veir Labaš koja je vođenim pitanjima učenike potaknula na promišljanje o stereotipima i predrasudama o školi i učenicima, a koji se mogu povezati s domom Rawenclaw. U školskim aktivnostima učenici su sudjelovali na materinskim jezicima, a na međunarodnim susretima koji su se svaki tjedan odvijali pomoću videokonferencijskoga alata Google Meet razgovarali su i prezentirali na engleskome jeziku.
Završna je aktivnost organizirana u međunarodnim timovima koje su činili učenici iz svih četiriju škola. Svaki tim dobio je zadatak izraditi medijsku kampanju za borbu protiv stereotipa i predrasuda. Ona je mogla biti izrađena u obliku reklame, glazbenog spota, grafita, prezentacije ili drugog odabranog izraza. Na kraju su nastali poster, knjiga, prezentacija i oglas koje mogu pogledati u medijskoj biblioteci. Tijekom pet predviđenih tjedana i jednog dodatnoga koji je bio potreban za dovršetak kampanja ostvareni su svi predviđeni ciljevi projekta. Učenici su razjasnili značenje pojmova stereotip i predrasuda na primjerima i to su znanje primijenili na novim primjerima, osvijestili su u kojoj mjeri stereotipi i predrasude prevladavaju u njihovim osobnim stavovima i uvjerenjima i prihvatili su pozitivne metode i tehnike suočavanja s njima. Najvažnije od svega izradili su materijale kojima su se potrudili djelovati i na mišljenja i stavove svojih vršnjaka.