Tijekom Mjeseca hrvatske knjige svakodnevno su izmjenjivale razne aktivnosti posvećene približavanju pisane riječi dječjem svijetu. Poticaj za istraživanje knjiga bila je prezentacija o zanimljivostima vezanima uz knjigu i čitanje. Znatiželja je rasla sa svakim novim slajdom i pričama o naboljim čitačima, najvećim i najmanjim knjigama, najdužim rečenica, bogatstvu svjetskih knjižnica i načinima tiskanja knjiga.Pogledali su i videozapis o načinu kako se ručno izrađuje knjiga i kasnije razgovarali o pogledanom. Autorica je upoznala učenike s pojmom akrostiha, a zatim su se učenici okušali u pisanju akrostihova na riječ knjiga. Zadovoljstvo joj je bilo čitati prve uspješnice. Birali su i najčitačicu razreda. Izbor su obavili uz pomoć knjižničarke prema broju posuđenih naslova. Pohvale su dobili i ostali čitači ,koji su knjige i slikovnice posuđivali u drugim knjižnicama ili čitali iz vlastite biblioteke. Najčitačica je dobila i mali poklon.
Škola je sudjelovalia i na natjecanju u izražajnom čitanju proznih književnih tekstova “I ti možeš biti teta/barba pričalica” u organizaciji udruge Portić. Posebne pohvale dobilo je dvoje učenika Škole. Razgovarali su i o izreci “Ne sudi knjigu po koricama”. Analizirali su i naslovnice raznih knjiga i uspoređivali ih sa sadržajem. Zaključili su da knjiga s neuglednom naslovnicom može biti važnija od knjige s dotjeranom naslovnicom. Da bi procijenili kakva je knjiga, valja je pročitati. Izreku “Ne sudi knjigu prema koricama” možemo primijeniti i na ljude. Ne možemo procijeniti nekoga prema onome što vidimo. U prilog tome pogledali su poticaju priču o Lilly, djevojci koja je zbog težine skoro odustala od baleta. Ustrajnost i borba za vlastitu sreću pobijedili su, i ostavili lekciju učenicima o tome kako ništa nije nemoguće. Analizirali su neke od mudrih misli o čitanju. Čitali su ih, objašnjavali i povezivali sa svakodnevnim životom. Učenici su se kroz grupni istraživački rad upoznali s anatomijom knjige (prednja korica, stražnja korica, hrbat, naslov knjige, autor, stranice). Usvojili su pojmove: autor, ilustrator, nakladnik, izdavač. Svoju kreativnost učenici su iskazali i kroz izradu straničnika za sebe i prijatelja. Upoznavajući se s pojmom venovog dijagrama, tijekom rada u paru, uočavali su sličnosti i razlike knjižnice i knjižare. Svaki je učenik pročitao priču po vlastitom izboru i predstavio je svojim prijateljima. Ispričao je zašto bi baš tu priču preporučio svojim prijateljima.
Čajanka je posebno razveselila učenike. U udobnom kutku učionice, s toplim čajem i kolačićima, slušajući priče koje im je autorica čitala, učenici su putovali novim prostranstvima, uživali u nekim novim susretima, radovali se širenju svoje mašte. Druženje učenika s pričama se nastavlja. Put su utabali, slijede neka nova čitanja, novi užici, nova putovanja kroz knjige.