Učenici 2. M razreda odabrali su povijesne teme o hrvatskom jeziku koje su samostalno istražili i izradili plakat (u digitalnom alatu po vlastitom izboru) na zadanu temu koju su potom prezentirali u razredu. Tako je nastala digitalna knjižica uradaka koja obuhvaća period od 9. stoljeća do danas, tj. od pokrštavanja Hrvata i Moravske misije pa sve do suvremenosti kada je hrvatski jezik postao 24. službenim jezikom Europske unije. Knjižicu možete prolistati (i ponoviti gradivo) na poveznici.
Istražujući i razmjenjujući spoznaje učenici su zaključili kako je hrvatski jezik prošao turbolentna razvojna razdoblja, ali usprkos svim teškoćama uspio je očuvati samostalnost i samobitnost bez obzira na pritiske koji su u povijesti dolazili sa svih strana. Uzeo je ponešto od svakoga jezika koji ga je okruživao ili mu se silom nametao i preživio je. Obilježavajući ovu manifestaciju učenici uočili su važnost očuvanja materinskoga jezika, svih njegovih narječja i dijalekata te upoznali bogatu hrvatsku jezičnu baštinu i sjajnu jezičnu povijest. Danas slobodno pišu, govore i misle hrvatskim jezikom, a učeći ga i učeći o njemu pokazuju svoju ljubav jer: “Hrvatski se jezik voli znanjem!”. Učenici 2. M razreda su pripremili kviz u kojemu se nalaze i pitanja s državne mature, koji je dostupan ovdje.