Mješovita mobilnost organizirana je s španjolskim partnerom u okviru Erasmus+ projekta “Future in our hands I” koji se odvija u projektu akreditacije u okviru strukovnog obrazovanja i osposobljavanja pod pokroviteljstvom Agencije za mobilnost i programe EU. Zajedno s mentorom prvi tjedan, radeći virtualno, učenici su naučili postupak crtanja 3D objekata u AutoCadu što je nadogradnja njihova znanja obzirom da u školi uče samo 2D. Krenuvši od jednostavnih 3D objekata tijekom mobilnosti učenici su završili svoj rad prebacivanjem vlastitih, već gotovih 2D projekata obiteljskih kuća u 3D projekte.
Svoj rad nadogradili su u Španjolskoj, u Sevilji, u školi SAFA Nuestra Señora de los Reyes, detaljnije se upoznajući s elementima pametnih kuća, posebice korištenjem solarnih ploča za dobivanje električne energije, tople vode i grijanja objekata, postavljanjem solarnih ploča, izradom električnih instalacija i njihovim spajanjem. Naučili su izračunavati na osnovu prosječne potrošnje koliko broj solarnih ploča treba pojedinom objektu te na koji način se postavljaju instalacije vezane uz električnu energiju i toplu vodu po kući, a nastavno i kako koristimo senzore u opremanju pametnih kuća. Rad na računalima nadopunjen je praktičnim radom tijekom kojeg su učenici došli do niza spoznaja o načinima korištenja solarne energije i njihovom instalacijom u stambenim objektima.
3D crteže nadopunili su instalacijama i solarnim pločama primjerenim objektima koje su projektirali. Projekti učenika su sastavni dio završnih radova učenika završnih razreda koje će obraniti krajem godine, a učenicima dio praktičnih zadataka u okviru nastavnog procesa čime su dodatno obogatili svoj rad i došli do novih vrlo vrijednih znanja o kojima treba promišljati prilikom projektiranja suvremenih, pametnih kuća.
U okviru stručne prakse posjetili su solarnu elektranu Abengoa, jednu od najvećih solarnih elektrana u Europi, te prepoznavali vrste solarnih panela i izračunavali količinu proizvodnje pojedinih polja u odnosu na vrstu panela. Naučili su i pokoju riječ španjolskog jezika tijekom tečaja u okviru kojeg su na interaktivan način u muzejima, trgovinama i restoranima učili nove riječi i razgovarali s domaćim stanovništvom
Slobodno vrijeme učenici su proveli upoznajući kulturno povijesne znamenitosti grada Seville, a posjetili su i Gibraltar, prekomorski teritorij Ujedinjenog Kraljevstva koji se nalazi na južnom rtu Pirinejskog poluotoka, između Atlantskog oceana i Sredozemnog mora. Kako Gibraltar leži na tjesnacu koji odvaja Europu i Afriku posebno je bilo uzbuđujuće s obzirom da je vrijeme bilo sunčano i vedro vidjeti rubove Afrike udaljene svega 15-tak kilometara. Osim toga poseban doživljaj bila je spilja Sv. Michaela, koja je dio prirodnog rezervata i koristi se i za održavanje koncerata kao i predivni berberski makakiji, koji se slobodno šeću cijelim rezervatom. Iako djeluju vrlo pitomo, treba im prilaziti s velikom pažnjom i ne ometati ih, jer ukoliko se osjete ugroženima mogu biti opasni, a i pravi su lovci na hranu koja se nalazi u ruksacima posjetitelja koje otvaraju velikom brzinom.
Mobilnost je bila izrazito izazovna kako za učenike i partnere, no zajedničkim trudom i vrijedim angažmanomu učenika došli su do predivnih rezultata koje će podijeliti s ostalim učenicima i nastavnicima, te će ih postepeno ugrađivati u nastavu. Sljedeće mobilnosti u okviru projekta planiraju se u Sloveniju, Srbiju i Češku čime će još 16 učenika dodatno obogatiti svoj profesionalna znanja i vještine.