Cilj projekta je unaprjeđenje zdravlja populacije i kreiranje okruženja u kojem je svim osobama u Hrvatskoj omogućena najviša razina zdravlja i kvalitete života. S obzirom da se u razredu kontinuirano provode aktivnosti vezane za razne projekte, tako je i ova aktivnost izazvala pravu lavinu oduševljenja, i učenici su se od samog početka potpuno predali svojim zadacima.
Radni tjedan protekao im je u dinamičnom ritmu i rezultirao je mnoštvom ispunjenih zadataka. Autorica ističe da upravo školski doručak, osim na zdravlje, izuzetno povoljno utječe na učenje, pamćenje i sposobnost koncentracije dakle sve ono što im je značajno i za psiho-socijalni razvoj. U petodnevnom školskom izazovu učenici su izradili idealni razredni školski jelovnik za cijeli tjedan vodeći se priloženim uputama iz Nacionalnih smjernica za prehranu u osnovnim školama. Učenici su naučili što sve može uključivati zdravi doručak, provjeriti nalaze li se te namirnice na idealnom jelovniku i naučili su što je i kako se izračunava indeks tjelesne mase (ITM) uz pomoć ITM kalkulatora. Organizirali su i osmislili pitanja za razredni kviz o tome što se jede za doručak i na kraju izradili školski plakat na temu zdravog doručka. Autorica napominje da su na temelju svojih spoznaja utjecali i na članove svojih obitelji i njih posredno uključili u sudjelovanje u aktivnosti.
Na školskom meniju tako su u prvom planu bile zdrave namirnice odnosno zobena kaša, orašasti plodovi, voće, kruh sa sjemenkama. Osim unaprjeđivanja svjesnosti o važnosti zdravog doručka navedena aktivnost izuzetno je pozitivno utjecala na razvoj kohezije u razredu s obzirom da su učenici tijekom konzumacije doručka jedni drugima dijelili korisne savjete o prehrani a čak su se i međusobno nakon završetka nastave i odlaska kućama pozdravljali uz napomene “jedi zdravo”, “nemoj jesti puno šećera i sl”. Posebno su ponosni na izrađeni plakat s obzirom da je pri njegovoj izradi do izražaja došla kreativnost učenika i svi su dali maksimalan doprinos kako bi što bolje prezentirali aktivnost.
Na kraju konstatiraju kako je posebni razredni odjel unaprijedio svoje spoznaje i ojačao usvajanje zdravih životnih navika što je u ovim vremenima globalne pandemije od životne važnosti. Prava erupcija oduševljenja nastala je kad su saznali da su dobili Europsku oznaku izvrsnosti za projekt “Dan jabuka” i time pokazali da posebni razredni odjel značajno doprinosi unaprijeđenju kvalitete života i rada u Školi. Autorica poziva zainteresirane osobe ili osobe kojima savjet ili motivacija o tome kako zdravo doručkovati da se obrate učenicima posebnog razrednog odjela Osnovne škole Fran Franković iz Rijeke koji znaju sve o zdravom doručku.