prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Mladost od koje učimo za budućnost

Iako nije bio Dan planeta Zemlje, učenice V. osnovne škole Varaždin, samoinicijativno su odlučile počistiti igralište na Banfici na inspiraciju i čuđenje građana i prolaznika.

Učenice 4. razreda V. osnovne škole Varaždin Klara Čanadi i Ivana Cepernić su u srijedu, 14. travnja 2021. godine, samoinicijativno u poslijepodnevnim satima čistile dječje igralište na Banfici u Varaždinu prepunom razbacanog smeća. Uloženi trud i entuzijazam ove dvije mlade osobe, pokazao je ne samo brigu za okoliš nego i brigu za zdravlje ljudi. Potaknute osobnom potrebom za pomaganje i održavanje grada čistim ovim malenim dijelom parcele koje su počistile, potaknule su mnoge prolaznike na razmišljanje i probudile nadu za ljepšu i čistu budućnost.

Učenice su ovim činom dokazale koliko su male, a zapravo koliko su velike. Njihova svijest i osviještenost o čistom i zdravom okolišu, veća je od svijesti mnogih odraslih građana. Njihova samoinicijativa dokaz je energije i želje mladih za koje često smatramo da su nezainteresirani da promijene stvari na bolje. Iako su već više puta učenici V. osnovne škole Varaždin sakupljali smeće neodgovornih građana, ovaj puta učenice su samoinicijativno bez pomoći drugih pokazale osjećaj vlastite odgovornosti prema okolišu i drugim ljudima. Od ovog čina bi se štošta moglo naučiti i podsjetiti pojedince na vlastitu odgovornost i odgovorno ponašanje prostoru i okolini u kojoj živi. Učenice su za svoj samoinicijativni rad nagrađene od strane dvije zahvalne sugrađanke, ali su prigodno nagrađene i od strane razrednice, ravnatelja i škole. Zahvaljujući ovakvom mladom naraštaju nadaju se da će grad u budućnosti biti lijep kao i uvijek i nadasve čist. Ovakav čin je upravo ono od čega trebamo početi, mladost od koje učimo da bismo svijet učinili boljim i ugodnijim mjestom za život i suživot. Vrijednosti koje učenici ne mogu steći isključivo u učionici, usvajaju se u socijalnom kontaktu s okolinom i brigom o okolini i ljudima. Škola ističe kako je ova aktivnost izvrstan primjer građanske odgovornosti mladih i inspirativnih učenica.