U sklopu Akreditacije Erasmus+ grupa učenika putovala je u Norvešku u pratnji profesorice Suzane Ban. Učenici drugih razreda škole uključeni u eTwinning projekt „Clash of Human Rights“. U razdoblju od 12. do 19. ožujka 2023. godine, posjetili su srednju školu Greaker iz Fredrikstada, u Norveškoj. Aktivnosti su počele suradnjom na eTwinning platformi, a prvi susret partnera dogodio se u veljači u školi, kad su bili domaćini te gostima pripremili zajedničke aktivnostivi vezane uz projektnu temu ljudskih prava te različitite kulturne i zabavne aktivnosti.
Učenici su bili smješteni u kućama učenika, tzv. homestay. Uzvratni susret u Norveškoj je imao istu strukturu. Učenici su bili smješteni u obiteljima, a preko dana aktivnosti su bile organizirane u školi i u obliku terenske nastave. Posjetom nastavi i sudjelovanjem u radionicama u školi i izvan škole te boravkom u norveškim obiteljima, učenici su unaprijeđivali svoje kompetencije u skladu s ciljevima Akreditacije i mobilnosti: razvijali su svoje transverzalne vještine, bili uključeni u inovativne metode poučavanja, razvijali svoje kompetencije komunikacije na engleskom jeziku, a glavni cilj im je bio obrazovanje za okolišnu održivost i aktivno i odgovorno sudjelovanje u demokratskom životu.
Tijekom cijelog tjedna učenici su se bavili temom ljudskih prava, pravednosti i kažnjavanja, uspoređivali su kaznene sustave, imali radionicu s organizacijom Amnesty Interntional na kojoj su učili o seksualnim pravima i odgovornom ponašanju u vezama. U međunarodnim timovima su istraživačkim uspoređivali pravne sustave Norveške i Hrvatske te su raspravljali o učinkovitosti i smislu pojedinih odredbi.
Učenici su posjetili i različite lokacije u Fredrikstadu, uključujući staru gradsku jezgru te knjižnicu gdje su imali organiziranu radionicu o ljudskim pravima i govoru mržnje te granicama slobode govora. Grad su obilazili brodićem na električnu energiju (ferry) koji je samo jedan od primjera kako se u Norveškoj provode „zelene politike“. Naime, budući da je prometovanje brodom besplatno, stanovnici parkiraju svoja vozila na ulazu u grad te koriste brodove, a gradski centar je gotovo oslobođen automobilskog prometa.
Jedan dan je bila organizirana terenska nastava u Oslu, gdje su učenici posjetili 22nd of July Center, memorijalni centar posvećen terorističkom napadu na otoku Utoy-i gdje je poginulo sedamdesetak mladih osoba. Tamo je također bila organizirana radionica gdje su učenici artikulirali svoja promišljanja o granicama demokracije. U popodnevnim satima su u posjetili Prirodoslovni i Nacionalni muzej, kraljevsku palaču, Frogner Park i impresivnu gradsku knjižnicu.
Učenici su se imali priliku upoznati se s norveškom tradicijom planinarenja uz organizirani ručak uz vatricu. Uz sve to, čak su imali priliku uočiti prirodni fenomen Auroru Borealis odnosno polarna svijetla. U projektu učenici su mogli na interesantan način i iz prve ruke naučiti mnogo toga ne samo o demokraciji i ljudskim pravima već i o Norveškoj, a pri tome su sa svojim Norveškim domaćinima sklopili prava prijateljstva.