Učenici su se podijelili u skupine. Svaka je skupna trebala napisati kratku priču i izraditi knjigu snimanja, a zatim prema svojim zamislima snimiti kratki film i predstaviti ga razredu.
Teme koje su učenici birali za svoje filmove trebale su biti u skladu s dobi učenika i prikazivati situacije u kojima se svakodnevno nalaze, ali jednako su tako mogle biti inspirirane književnim tekstovima koje smo čitali na satovima književnosti.
Radeći na svojim filmovima, učenici su prošli sve procese nastajanja filma. Odlučivali su o čemu će govoriti njihov film, izrađivali su knjigu snimanja, glumili, izrađivali kostime i tražili prikladno mjesto na kojemu će snimati. Prilikom snimanja susreli su se s raznim problemima, a to se posebno odnosilo na vremenske neprilike jer nas mjesec svibanj i nije baš mazio.
Nakon što su završili svoje filmove, učenici su ih predstavili ostalim učenicima iz razreda, a onda su se okušali i u ulozi filmskih kritičara. Zajedno smo vrednovali radove jedni drugih i uočavali što je moglo biti bolje. Izabrali smo i najbolji razredni film u kojem smo prepoznali sentence iz epa Smrt Smail-age Čengića što nas je sve zajedno iznenadilo, ali i pokazalo da se inspiracija za film može pronaći bilo gdje, samo ju je važno uklopiti u svoj mali filmski svijet.