Učenici iz spomenutih zemalja također su partneri u “S.O.S.” projektu kojem je cilj uvećati sigurnost učenika na internetu. Glavne teme mobilnosti u Španjolskoj bile su grooming i sexting. O groomingu, odnosu koji podrazumijeva uspostavljanje povjerenja i emocionalne veze najčešće između djeteta i odrasle osobe putem komunikacijskih tehnologija, a s ciljem vrbovanja i iskorištavanja maloljetne osobe u seksualne svrhe, sudionici su na mobilnosti prikazali svoje kratke videouratke.
O sextingu, slanju seksualno eksplicitnih poruka i fotografija, sve češćoj pojavi na internetu, učenici su također svoje mišljenje izrazili videozapisima. Kao podsjetnik na te videouratke ostat će privjesci u obliku dinosaura. Te su privjeske učenici kreirali na radionici u informatičkoj učionici. Domaćini su ih zatim isprintali na 3D printeru i dodali im QR kodove kako bi se njihovim skeniranjem moglo pristupiti svim učeničkim radovima posvećenim groomingu i sextingu.
Na radionici o rodnim stereotipima učenici su imali zadatak prepoznati različite vrste rodnih stereotipa, a na jednoj radionici trebali su koristiti i svoje znanje matematike. Naime, domaćini su kreirali igru Escape room u kojoj su učenici morali računati i logički razmišljati da bi dobili rješenje. Logičko mišljenje, zapažanje i opet ponešto matematičkih vještina trebalo je učenicima i prilikom igre lov na blago tijekom koje su upoznavali neke od najvažnijih znamenitosti Valencije poput tornja Serrano, bazilike, katedrale i tržnice svile.
Kako bi učenicima ukazali na to da je boravak u prirodi, sportske aktivnosti i druženje s vršnjacima u realnom svijetu također jedan od načina da se izbjegnu problemi na internetu, domaćini mobilnosti organizirali su zumbu i posjet biciklima Nacionalnom parku Albufera. Biljne i životinjske vrste jezera Albufera učenici su upoznali vozeći se čamcima po jezeru kojeg okružuju ogromna polja riže. Baš od te domaće riže, lokalno stanovništvo najradije priprema poznati specijalitet paellu. Kušali su je i sudionici mobilnosti i to onu tipičnu za Valenciju, pripravljenu s piletinom i mesom kunića. Još jedna aktivnost u prirodi bila je posjeta plaži u mjestu ElSaler. Prvi zadatak bio je čišćenje plaže, a zatim su učenici mogli igrati odbojku na pijesku ili šetati uz more. Ova druga mogućnost orehovečkim je učenicama bila atraktivnija te su zavrnutih nogavica uživale u igri s valovima.
Običaje i kulturu ovog dijela Španjolske učenici su upoznavali i tijekom popodnevnih i večernjih sati kad su boravili u obiteljima. Zajedno s vrlo ljubaznim domaćinima neki su učenici išli i obilazak grada Torrenta i u posjet velebnom kompleksu umjetnosti i znanosti u Valenciji, a već prvi dan domaćini su ih vodili na Las Fallas. Tim se trotjednim festivalom obilježava dolazak proljeća, a završava paljenjem ogromnih skulptura od papira na dan Svetog Josipa.