Igrajući igru uloga na radionici u školi IES AZUER u Manzanaresu, učenici su usvojili osnovne pojmove vezane uz rodnu ravnopravnost i osvijestili su najvažniju poruku radionice. Poruku je na kraju radionice definirala voditeljca radionice Ana Fernandez de Vega: “Dječak ili djevojčica to može značiti sve što želiš. Naš život i naša budućnost su u našim rukama i ne trebamo se ograničavati tradicionalnim stereotipima”.
O rodnoj ravnopravnosti šestero učenika iz OŠ Sveti Petar Orehovec i Erasmus+ timovi iz Italije, Poljske i Španjolske učili su i kroz umjetnost. Naime, u čuvenom Muzeju suvremene umjetnosti Reina Sofia razgledali su izložbu posvećenu ženama i umjetnosti. Tom su prilikom doznali da fundusu ovog Muzeja ima samo 13 % djela slikarica, a žene su obnažene na gotovo 85 izloženih djela. Još jedan zanimljiv način učenja o rodnoj ravnopravnosti bilo je organizirano razgledavanje Madrida. Taj je razgled obuhvaćao mjesta nazvana po ženama koje su dale značajan doprinos u borbi za ravnopravnost žena u španjolskom društvu. Učenici su uočili da su to uglavnom manje i sporedne ulice. Posjetili su i ulicu posvećenu Clari Campoamor, čuvenoj sufražetkinji i političarki o kojoj su neki pripremali prezentaciju prije puta u Španjolsku.
Na razmjeni su Erasmus+ timovi imali priliku razgledati televiziju regije Castilla-La Mancha u Toledu i posjetiti stari dio Toleda koji se od nalazi na UNESCO-vom popisu svjetske baštine. Taj predivni grad u kojem se miješaju utjecaji kršćanske, arapske i židovske kulture, učenici su imali priliku upoznati kroz igru skriveno blago.
U Manzanaresu gradu domaćinske škole IES AZUER, za sudionike razmjene bila je organizirana radionica stop animacije. Radionicu je vodio Coke Riobóo, poznati španjolski umjetnik, autor filmske glazbe i brojnih animiranih filmova i dobitnik Goye, najvažnije španjolske filmske nagrade.
Posljednjeg petog dana razmjene, učenike je u gradskoj vijećnici primio Julian Nieva, gradonačelnik Manzanaresa. Predstavljajući svoj grad i svoja razmišljanja o Europi gradonačelnik je kazao da je ujedinjenost budućnost Europe i da preživjeti možemo samo ujedinjeni. Primjer jedinstva bili su i sudionici tijekom razmjene. Bez obzira na stupanj znanja jezika svi su bili složni i spremni za učenje, druženje i međusobno pomaganje, a kad je bilo vremena i za pjesmu i ples.