Ispred CARNET – a izlaganje su imale Mirta Janeš, voditeljica službe za e-obrazovanje i Jasminka Maravić, voditeljica projekata u Odjelu za podršku obrazovanju u CARNET-u koje su predstavile obrazovne sadržaje za razvoj digitalnih kompetencija kroz suvremene oblike stručnog usavršavanja.
Kako je pokazalo istraživanje koje je provela HGK među 560 srednjih i velikih tvrtki te 370 građana, prilike za edukaciju jedan su od vodećih prioriteta radnicima pri odabiru poslodavca, a gotovo 40 posto ispitanih poslodavaca nema predviđen budžet za edukacije zaposlenika.
Predstavljeno istraživanje je potvrdilo i da je važno snažnije povezivanje obrazovnog sustava i gospodarstva, ali i usklađivanje želja i potreba zaposlenika i poslodavaca, jer se one, kako je pokazalo istraživanje, uvelike razlikuju. Dok je poslodavcima rad u timu na prvom mjestu, zaposlenicima je to jedna od najmanje važnih stavki. Zaposlenicima je pak, s druge strane, važna validacija njihova rada, dok je poslodavcima to najmanje važna stavka.
Na konferenciji su, među inim, izneseni podaci da su poslovi budućnosti, prema mišljenju poslodavaca, današnja deficitarna zanimanja iz područja zanatskih poslova (električar, stolar, krojač i šivač, mesar, vodoinstalater) te profesije u sferi zelene i digitalne tranzicije.
Više o rezultatima istraživanja saznajte na stranicama HGK.