Tema za učenike bila je: Future Active and Responsible Citizens: Volunteering As An Exercise of Democracy, a za profesore: New Methodology: How Can Blended Learning Approach Improve Students’ Success.
I nastavnici su u turskim razredima odradile nekoliko aktivnosti. Profesorice Kramarić i Špoljar održale su predavanje međunarodnoj skupini učenika i profesora s temom Blending Borders in Croatia, a odslušale su i predavanja svojih kolega. Portugalski profesori izlagali su na temu: Key Competences in the Active Citizenship, poljski: Volunteering as a Part of Learning, a grčki: Gamification in Classroom.
Prof. Kramarić i Špoljar održale su i radionicu za međunarodnu skupinu učenika – Generation Y for the Children in Need: Confidence – Generation Y for the Children in Need, a sudjelovale i na radionicama ostalih zemalja (Portugal: Generation Y: Volunteering; Poljska: Generation Y: A blood donation; Grčka: Generation Y: Accepting Differences).
Nastavnici su sudjelovali i na izlaganjima domaćina na engleskom jeziku, tzv. job shadoving (Turkish language teacher:Turkish Language and Language Families That the Partner Countries Belong to; Geography teacher: Is Location determinant on LanguageDiversity? English teacher: Why do I have to speak English?).
Posjetili su i obližnju osnovnu školu, ali i srednju školu za djecu s posebnim potrebama.
Osim toga, tijekom projekta bilo je i zanimljivog izvanučioničkog učenja pa smo tako posjetili gradić Ordu, obližnju Fatsu, Samsun (selo Amazonki), obišli Tokat i špilju Baliku kao i predivni gradić Amasyju u unutrašnjosti.
Osim što smo kući donijeli zaslužene certifikate, ponijeli smo i predivna sjećanja na nezaboravno tursko iskustvo, ojačali stara prijateljstva i stvorili mnoga nova, a putujući naučili i mnogo o kulturi zemlje domaćina – Turskoj te još više podigli svijet svojih učenika o odgovornom građanstvu što je i tema ovog međunarodnog projekta.