prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Nacionalne oznake kvalitete za 4. b razred Osnovne škole Opuzen

Tijekom prošle školske godine učenici 4. b razreda Osnovne škole Opuzen sudjelovali su u međunarodnim eTwinning projektima i za rad su nagrađeni nacionalnim oznakama za kvalitetu. Autorica navodi da je svaki projekt je bio zanimljiv na svoj način.

Projekt “Pružimo djeci ruku ljubavi” je bio cjelogodišnji projekt. Projekt je započeo u listopadu 2019. godine i trajao je do lipnja 2020. godine. Cilj projekta je bio provesti odabrane programske aktivnosti s djecom i za djecu, potaknuti druge udruge, ustanove i organizacije za djecu da i one svojim aktivnostima obogate programe Dječjeg tjedna i Međunarodnog dana djeteta i drugih događaja vezanih za djecu.

Projektom su željeli promicati jednakosti djece s teškoćama u razvoju, i mladih s invaliditetom i njihovo socijalno uključivanje u redoviti odgojno-obrazovni proces i zajednicu s vršnjacima. Projektni partneri su izabrali nekoliko datuma, koje su obilježili s učenicima, a uratke su postavili na mrežnim stranicama Twinspace projekta. 

Predloženi dani:

  • Dječji tjedan – prvi tjedan u listopadu
  • Međunarodni dan nenasilja – 2. listopada 2019. godine
  • Međunarodni dan djevojčica – 11. listopada 2019. godine
  • Dan ljubaznosti – 13. studenog 2019. godine
  • Međunarodni dan djeteta – 20. studenog 2019. godine
  • Međunarodni dan zagrljaja – 21. siječnja 2020. godine
  • Svjetski dan sindroma Down – 21. ožujka 2020. godine
  • Međunarodni dan odgoja bez batina – 30. travnja 2020. godine
  • Međunarodni dan obitelji – 15. svibnja 2020. godine

Komunikacija se odvijala prekoTwinspacea i videokonferencija. Za sudionike projekta kreirana je i Facebook grupa radi što bolje komunikacije među partnerskim školama. Učenicima je izrazito bio zanimljiv projekt “Mjesečeve zgode”. Cilj projekta je bio upoznati učenike s prvim letom ljudi na Mjesec i njegovim posljedicama na cijeli ljudski rod. Kombiniranje različitih metoda i oblika rada u različitim nastavnim situacijama, utjecali su na razvoj dječje znatiželje, kreativnosti i maštovitosti. Autorice oba projekta su učiteljice Ivana Bašić iz Osnovne škole Opuzen i Lidija Hatadi iz Područne škole Farkaševac.

U projektu “We travel around Europe” upoznavali su se s načinom života u drugim europskim zemljama. Ciljevi projekta su:

  • Razvijanje pozitivnog stava prema kulturnoj baštini europskih zemalja:
  • Promicanje međukulturalnog razumijevanja, tolerancije i solidarnosti, upoznavanje drugih nacija i zemalja svjesni vlastitog kulturnog identiteta
  • Razvijanje socijalnih, komunikacijskih, istraživačkih vještina
  • Jačanje znatiželje, tolerancije, ustrajnosti.

Projekt “Ljepota različitosti” je projekt namijenjen učenicima od 2. do 4. razreda s ciljem da se učenici međusobno upoznaju predstavljajući sebe, svoja umijeća, hobije, sve ono što vole i što ih opisuje, istraže i prezentiraju zanimljivosti i ljepotu mjesta u kojem žive, surađuju, uče jedni od drugih kroz različite dogovorene aktivnosti. Učenici su istraživali o svom zavičaju i predstavljali svoje osobitosti i vještine ostalim učenicima drugih škola uključenih u projekt.

U projektu “My school, my town from Septembar till June 2019./2020.” učenici su proširili svoje komunikacijske i suradničke vještine sklapanjem novih prijateljstava. Kao građani Europske unije imali su priliku predstaviti svoj grad i školu vršnjacima iz EU.

Sve recenzije su bile pozitivne. Očekivani rezultat je vrlo strukturiran. Pedagoške metode i tehnike su kreativne i dobro prilagođene temeljnim uvjetima. Projektni rad je uključen je u ciljeve i sadržaj kurikuluma. To je jasno i temeljito opisano u dokumentu. Ovaj multidisciplinarni pristup očituje se i u sadržaju i ciljevima projekta, kao i u osmišljavanju značajnog broja aktivnosti ili konačni rezultat. Osim što su alati i posredovanje nastavnika primjereni, uočava se da učenici kreativno koriste alat, da su uključeni u predlaganje i odabir alata. Svi sudionici imaju pristup radnom prostoru. Odjeljci se koriste učinkovito i organizirano. Svi ciljevi i očekivani rezultati su postignuti. Stupanj postignuća svakog od ciljeva i rezultate dokumentiran je. Diseminacija je uključena. Dobivene oznake kvalitete učenicima i učiteljici su dodatni motiv za dalje.