Na razini predmetnoga kurikula trebali su ostvariti sljedeće ishode:
Učiteljica je raščlambu pjesme osmislila u 7 koraka i prikazala ju na interaktivnoj fotografiji napravljenoj u digitalnom alatu. Interaktivnu fotografiju možete pogledati na sljedećoj poveznici https://view.genial.ly/5ea14e0a2381030d807862eb/interactive-image-interactive-image.
1. Za početak učenici slušaju skladbu Proljeće Antonija Vivaldija na sljedećoj poveznici https://www.youtube.com/watch?v=mFWQgxXM_b8.
2. Potom gledaju slikokaz koji prikazuje kraj o kojem se u pjesmi pjeva, a prema slikama trebaju prepoznati o kojem se kraju Hrvatske radi. Slikokaz napravljen u digitalnom alatu pogledajte ovdje https://view.genial.ly/5ea14ed2075c7c0dc0e71ab1/video-presentation-otkrij-hrvatsku-regiju.
3. i 4. Nakon toga učenici slušaju i čitaju pjesmu i izražavaju vlastite dojmove.
5. Potom, vođeni pitanjima, zapisuju bilješke i uočavaju stilska izražajna sredstva i pjesničke slike u pjesmi. Učiteljica ih upućuje na mrežna mjesta na kojima mogu otkriti značenje nepoznatih riječi.
6. Učenici zatim igraju digitalnu igru u kojoj su zastupljene nepoznate riječi, stilska izražajna sredstva i pjesničke slike iz pjesme. Kad odigraju igru, otkriva im se pjesma na kajkavskom narječju koju potom uspoređuju s prethodno analiziranom pjesmom. Ovdje pogledajte igru u digitalnom alatu https://learningapps.org/display?v=pjaada6jc20.
7. Učenici pišu vlastite pjesme na svom dijalektu i lijepe ih na digitalnu oglasnu ploču. Fotografije prilažem na početku članka.