Na razini predmetnoga kurikula trebali su ostvariti sljedeće ishode:
Na razini će aktivnosti učenici: ponoviti prethodno obrađena glagolska vremena, prepoznavati buduće vrijeme, razlikovati prošlost, sadašnjost i budućnost, rabiti digitalne alate u učenju, rabiti futur I. u opisivanju i pripovijedanju.
Učiteljica je za potrebe obradbe nove lekcije izradila interaktivnu prezentaciju na sljedećoj poveznici https://view.genial.ly/5eaf1c30eacf4c0d6717571a/presentation-futur-i.
Učenici će prvo ponoviti prethodno obrađena glagolska vremena i odigrati igru u digitalnom alatu na poveznici https://wordwall.net/play/1952/628/176.
Potom nastavljaju korak po korak gledati prezentaciju i voditi bilješke. Kad su usvojili tvorbu budućega vremena, sadržaj uvježbavaju kroz drugu digitalnu igru koju možete vidjeti na sljedećoj poveznici https://wordwall.net/play/1955/825/800.
Nakon što su uvježbali buduće vrijeme, učiteljica je pripremila zanimljivu digitalnu igru s lokotima kroz koju će ponoviti prethodno obrađeni prezent i perfekt, ali i novo vrijeme futur I. Igru možete vidjeti ovdje https://www.flippity.net/sh.php?k=1D00ZHBQH353zUI41Y_3Y2pJl2kB0E2Z3qYPEcNYrrQg.
Nakon toga učenici su rješavali interaktivni nastavni listić u digitalnom alatu, a možete ga vidjeti ovdje https://www.liveworksheets.com/jp381706zv.
Za kraj učenici su opisivali prema fotografijama kako zamišljaju svoje ljetovanje u Dubrovniku. U opisu su podcrtavali glagole u futuru I., a poslali su ga u Wordu učiteljici na dogovorenu adresu elektroničke pošte.