Na razini predmetnoga kurikula trebali su ostvariti sljedeće ishode:
- HJ A.5.3. Učenik čita tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta:
- HJ A.5.5. Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o promjenjivim i nepromjenjivim riječima na oglednim i čestim primjerima.
Na razini aktivnosti učenici trebaju: pogledati prezentaciju i zapisati bilješke, prisjetiti se nepromjenjivih vrsta riječi, uvježbati sadržaje igrajući digitalne igre.
Kako bi ponavljanje nastavnih sadržaja bilo zanimljivo, učiteljica je izradila prezentaciju u digitalnom alatu koju možete pogledati ovdje.
Učenici su zapisivali bilješke, gledali prezentaciju i prisjećali se obrađenih nepromjenjivih vrsta riječi. Nakon toga, odigrali su igru za raspoznavanje nepromjenjivih vrsta riječi na sljedećoj poveznici. Poslije igre za raspoznavanje nepromjenjivih vrsta riječi, odigrali su igru kroz koju su uvježbali razlikovanje vrsta priloga, prijedloge i veznike. Nakon rješavanja zadana pitanja, otkrio im se novi zadatak u kojem su trebali pokušati ispeći kolač i fotografije poslati. Igru možete vidjeti ovdje.
Na kraju su uvježbali pravopisne sadržaje vezane uz nepromjenjive riječi u igri. Kada je ponavljanje završeno, odigrali su igru bijega kroz koju su ponovili jezične sadržaje 5. razreda. Igra se nalazi na ovoj poveznici.