- uvrštavati objektnu rečenicu na mjesto zavisne surečenice
- prepoznati objektnu rečenicu na primjeru
- rabiti objektne rečenice u vlastitim primjerima.
Na početku svojega rada učenici su trebali pažljivo pogledati videolekciju koju je za njih snimila učiteljica u alatu Loom. Videolekcija se nalazi ovdje.
Nakon što su pogledali videolekciju, učiteljica ih je usmjerila na gledanje interaktivne prezentacije, a tijekom gledanja trebali su voditi bilješke.
Na početku prezentacije, nalaze se kartice pomoću kojih su učenici mogli ponoviti predikatne i subjektne rečenice, a na kraju su prezentacije mogli pronaći igru kojom se provjerava usvojenost objektne rečenice. Interaktivna se prezentacija nalazi ovdje.
Zatim su učenici dobili zadatak koji su trebali poslati učiteljici na njezinu adresu elektroničke pošte. Trebali su samostalno osmisliti vijest koja će se sastojati od jedne objektne rečenice te ju oblikovati u izvanrednu vijest koristeći se alatom koji se nalazi na poveznici.
Nakon što su učenici napravili zadatak, učiteljica je najuspješnije radove složila u PowerPoint prezentaciju koju je spremila u mp4 format i podigla ju na svoj YouTube kanal te poveznicu podijelila s učenicima kako bi zajedno mogli pregledavati i komentirati radove. Radovi se mogu pogledati ovdje.