Na razini aktivnosti učenici će: ponoviti tvorbu prezenta (pomoćni glagol biti), tvoriti glagolski pridjev radni i perfekt, uočiti što je krnji perfekt i pravilno sprezati glagole u perfektu u jednini i množini, rabiti perfekt u opisivanju.
Učiteljica je pripremila interaktivnu prezentaciju u digitalnom alatu. Poveznica na prezentaciju nalazi se ovdje .
Učenici su pažljivo pogledali prezentaciju i vodili bilješke tijekom gledanja. Na početku su ponovili prethodno obrađeno glagolsko vrijeme prezent, a da bi bili sigurni da ga dobro prepoznaju, odigrali su igru koju možete pogledati ovdje.
Potom su uočili tvorbu glagolskoga pridjeva radnoga, a usvojenost toga također su provjerili kroz igru u digitalnom alatu.
Kad su pisanjem vođenih bilježaka obradili novo glagolsko vrijeme perfekt, kroz sljedeću igru su provjerili jesu li dobro usvojili pravopisna pravila o perfektu.
Sljedeći korak bio je rješavanje interaktivnog nastavnog listića kojeg su ispunjenog poslali svojoj učiteljici.
Na kraju su učenici trebali opisati fotografiju s koncerta i u opisu podcrtati glagole u perfektu. Opis su poslali učiteljici na dogovorenu adresu e-pošte.