Projektne aktivnosti su usmjerene na važnost mentalne higijene i emocionalno opismenjavanje učenika, a neki od glavnih ciljeva su:
- upoznavanje učenika s pojmom mentalnog zdravlja u dijalogu i učenju uz podršku učitelja i stručnih suradnika kako bi mladi lakše prepoznali svoje emocije i naučili se nositi s njima
- poticanje dijaloga među učenicima o važnosti brige za svoje mentalno zdravlje
- podizanje svijesti o važnosti ulaganja u mentalno zdravlje održavanjem mentalne higijene
- osvještavanje i prepoznavanje vlastitih emocija kao jedan od važnijih koraka osobnog ulaganja i unapređenja mentalnog zdravlja
- upoznavanje učenika s mogućnostima skrbi o svom mentalnom zdravlju u svojoj lokalnoj zajednici.
Četiri su glavne aktivnosti projekta:
- Rječnik osjećaja – učenici će snimiti kratke videozapise o mentalnom zdravlju kako bi njihovi vršnjaci mogli dobiti pogled na abecedu mentalnog zdravlja i široku lepezu osjećaja. Poučit će jedni druge što je mentalno zdravlje, što znači da ga svi imamo, kako ga njegovati, zašto su važni odnosi, zašto je najveća hrabrost potražiti pomoć kada si sami ne možemo pomoći, tko su stručnjaci za mentalno zdravlje, koja je uloga emocija u našim životima i sl.
- U digitalnom kalendaru 365 pozitivnih misli učenici će za svaki dan osmisliti jednu motivacijsku misao u obliku digitalnog postera.
- E-časopis “Me, Myself & I” – učenici će odabrati određene teme vezane uz mentalno zdravlje i emocije. U njihovim člancima vršnjaci će moći dobiti sve potrebne informacije kako da promotre sebe i sva područja svog života te počnu brinuti za svoje mentalno zdravlje na isti način na koji brinu za tjelesno zdravlje.
- Videokonferencije partnerskih škola – nakon što se učenici bolje upoznaju, tijekom vršnjačkog učenja jedni drugima će pod mentorstvom svojih učitelja predstaviti određene teme projekta, ali i svoja iskustva po pitanju mentalne higijene, psihološke prve pomoći, slike o sebi, odnosa i navika, ciljeva i planova, kao i svih drugih odrednica važnih za očuvanje mentalnog zdravlja i prevenciju psihičkih poremećaja.
Na Svjetski dan mentalnog zdravlja (10. listopada) održana je videokonferencija učitelja i stručnih suradnika na kojoj su sudionici podijelili svoja dosadašnja iskustva i precizirali sve detalje ovogodišnje suradnje među partnerskim školama. Svi su se složili da nema zdravlja bez mentalnog zdravlja te puni optimizma nastavljaju s provođenjem aktivnosti za dobrobit svih svojih učenika.