Učenici petoga razreda dobili su neobičan i zabavan zadatak u sklopu lektire iz hrvatskog jezika. Nakon čitanja knjige Trojica u trnju, učenici su obradili pročitano djelo u jednom vrlo zanimljivom i kreativnom projektu. Za tren su postali pravi majstori pizza lektire te dokazali da se na drugačiji i zanimljiv način lakše čita i piše lektira.
Zadatak je bio načiniti pizzu, papirnatu naravno, tako da su na šest dijelova bilježili podatke na temelju pročitanosti djela. Kako svatko voli drugačiju pizzu, svatko je na svoju Pizza lektiru dodao “sastojak” po želji. Ovaj je zadatak izazvao oduševljenje među učenicima, koji su bili ohrabreni da izraze svoje mišljenje na kreativan i osoban način. Umjesto “dosadnog” pisanja klasične lektire, učenici su se mogli poigrati s jezikom i opisati likove, radnju i teme knjige na način koji ih najviše inspirira.
Nastavnica hrvatskog jezika Ivana Kruljac, koja je zadala ovaj zadatak, kaže da joj je cilj bio potaknuti učenike da se zabave dok pišu lektiru te da se približe knjizi na nov i drugačiji način. Učenici su pokazali veliki interes za ovaj zadatak te su se rado angažirali u njegovu izvršenju.
Ovaj neobičan i zabavan način pisanja lektire se pokazao kao uspješan, jer su učenici naučili koristiti svoju kreativnost i maštu u pisanju, što je dovelo do zanimljivih i originalnih ideja. Nadaju se da će ovaj primjer inspirirati i druge nastavnike da se poigraju sa zadacima i pomognu učenicima da se bliže približe knjigama i razviju svoje vještine pisanja. Prezentacija radova bila je vrlo uspješna. Učionicom se širio miris veselja i zadovoljstva. Za kraj su napravili učeničku izložbu koja je uveseljavala sve koji uđu u učionicu.