Dječje učenje je snažnije i učinkovitije, ako se lutke upotrijebljava kao nastavno pomagalo. Lutkarska igra omogućava djetetu razvijanje estetskog, kognitivnog, socijalnog i emocionalnog osjećaja i u tome je njezina vrijednost. Lutka je djetetov prijatelj uz pomoć kojega ono analizira svijet oko sebe i u sebi. Na dijete ostavlja velik utjecaj i mnogo puta lutkina riječ ima snažnije djelovanje nego riječ učitelja. Na početku sata učitelj/knjižničar se predstavlja i kaže jednu stvar koju voli. Zatim predstavlja lutku Macana detektiva i kaže što on voli (primjerice: “Ja sam Macan i volim šumu”.) Potiče učenike da se i oni predstave na isti način. Učitelj/knjižničar zatim postavlja pitanja poput: “Tko voli životinje?”, a učenici se moraju prisjetiti koji je učenik što naveo. Igra se može proširiti na razne načine. Ideje za proširivanje igre: učenici navode što vole raditi u prirodi, a počinje istim slovom kao i njihovo ime, zatim učiteljica/knjižničar kaže da Macan vodi igru pa svaki učenik koji dobije lutku mora reći neku riječ koja započinje sa slovom M, a ne smije ponoviti riječ koju je netko već rekao. Nadalje, učenik koji ima lutku odabire slovo, zatim lutka kruži razredom, a učenici nabrajaju riječi s tim slovom. Nakon toga, učenici su se igrali detektiva, čitali su tekstove o zaštiti planete Zemlje i istraživali. Na kraju nastavnog sata učenici su odigrali puzzle, a završno rješenje je bila slika obilježavanja Dana planete Zemlje i Noć knjige.
Noć knjige – učenje uz igru u Osnovnoj školi Siniše Glavaševića u Vukovaru
Učenici 2. b razreda zajedno s učiteljicom Gordanom Lavrnić i u suradnji s knjižničarkom u sklopu projekta “Naša mala knjižnica” obilježili su Noć knjige.
# tagovi članka