“Nastava na daljinu predstavlja oblik učenja i poučavanja u kojemu se ne ostvaruje fizička prisutnost učenika i učitelja, već se proces učenja i poučavanja odvija u virtualnom okruženju uz podršku digitalnih tehnologija”.
Upravo su digitalni alati ono što je s užitkom počela istraživati i primjenjivati u radu s učenicima. Put profesorice Rebrović započeo je na platformi Loomen, gdje je dobila osnovne smjernice o izradi virtualnih učionica pomoću radionica koje je organizirala Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih. Na radionicama je dobila neke ideje o tome kako napraviti virtualnu učionicu, koje resurse i aktivnosti koristiti, kako napraviti, podijeliti i vrednovati nastavne materijale.
Ohrabrena novim saznanjima osmislila je virtualne učionice za nastavne predmete Zaštita drva, Praktična nastava 1 i 2, Praktikum tehnologije i sastavljanja.
Linoit i Padlet su alati koje su učenici s oduševljeljem prihvatili, jer pružaju velike mogućnosti rada. Posebno se koriste pri ponavljanju gradiva, kada učenici na virtualnu ploču stavljaju tekstove, dokumente, videozapise ili slike, a česte su i pri uvodu u obradu novih nastavnih sadržaja, u vidu oluja ideja.
Za izradu prezentacija koriste Sway, prezentacijski alat Microsofta, koji ima mogućnost pretvaranja postojećeg Word dokumenta u prezentaciju, što je prikladno ako već imaju ranije pripremljene dokumente. Coggle je digitalni alat za izradu vizualnih sažetaka. Autorica iznosi da je prednost Coggle alata jednostavnost i minimalizam, kao i prijava Google korisničkim računom. Učenici izrađuju vizualne sažetke na kraju obrađene nastavne cjeline. Learning Apps je aplikacija koja omogućava izradu alata prema nekom od dostupnih predložaka, a omogućava izradu zadataka za samostalno učenje. Neki od predložaka koje koristimo su križaljka i popularna igra Milijunaš.
Primjenom svih navedenih alata učenici se aktivno uključuju u proces učenja, potiče se njihova kreativnost i povezanost.