Na satu SRZ-a u 2. razredu kozmetičkog smjera pedagoginja je održala pedagošku radionicu s ishodom povećanja zaštite srednjoškolaca na internetu.
U uvodnom dijelu ponovljena su komunikacijska pravila i učenice su kolegici do sebe govorile što im se sviđa kod nje (npr. dobra prijateljica, duhovita, lijepo odjevena i sl.). Nakon toga razmatrale smo pozitivne i negativne strane korištenja interneta. Cilj je bio utvrditi razlikuju li učenice pozitivne od negativnih sadržaja u online svijetu. Potom su im podijeljeni radni listići na kojima su se nalazile smjernice za sigurnost na internetu. Sudionice su radionice trebale rangirati pravila od najvažnijeg prema najmanje važnom i usporediti svoj listić s listićem kolegice do sebe. Na kraju sata u evaluaciji, usmeno su izjavile što im se svidjelo u radionici, a na čemu bi voljele još raditi.
Učenicama se sviđa ovakva metoda rada jer iskustvenim učenjem više mogu primijeniti znanja i vještine u svakodnevnom životu, a pozitivno ozračje i dobra atmosfera vidi se iz priloženih fotografija.