Tom prigodom školska knjižničarka dr. sc. Anita Tufekčić priredila je za njih četiri radionice. Školske knjižnice su neiscrpna vrela znanja i informacija, zabave i druženja, koja idu ukorak s vremenom. Učenici 1. c, 2. c, 1. k i 2. k posjetili su školsku knjižnicu a knjižničarka je za njih pripremila dvije radionice. Na početku sata pročitala im je monolog jedne knjiške muhe a to je sve bio uvod u nastavak priče tj. slikovnice naziva “Cmoljac zna! – gdje stanuje knjižnica”, gdje su učenici u doživljajima jedne buhe naučili kako se smiju a kako ne smiju ponašati u knjižnici, što se sve može raditi u jednoj knjižnici pomoću različitih predmeta koje su mogli vidjeti u knjižnici.
Učenici su prigodno na dar dobili i prvu člansku iskaznicu i straničnik jer je mjesec listopad, Mjesec školskih knjižnica i Mjesec hrvatske knjige. Za kraj prvog sata učenici su dobili zadatak izrezati dobivenog dječaka ili djevojčicu koji čita knjigu te ga obojati i zalijepiti na papir u boji. Ideja je preuzeta sa stranice Krokotak.com.
Drugi sat knjižničarka je započela s čitanjem priče “Elmer i izgubljeni medo” gdje su učenici uživali slušati priču o medi koji se izgubio. Nakon poslušane priče o događajima u džungli sa slonićem Elmerom i njegovima prijateljima učenici su dobili zadatak obojiti Elmera po brojevima u različitim bojama. Osim Elmera, bojali su po brojevima i ostale životinje koje su čuli da se spominju u priči a koje mogu vidjeti u zoološkom vrtu: ribe, ptice, koale, žirafe itd. Tijekom radionice obilježili su i sudjelovali u Tjednu kodiranja (Code Week).
Učenici 3. c, 3. kc, 4. c i 4. k također su posjetili školsku knjižnicu a knjižničarka je i za njih pripremila dvije radionice. Prvu radionicu započeli su gledanjem animiranog crtanog filma “Fantastične leteće knjige gospodina Morrisa Lessmora” koji je ovjenčan prestižnom nagradom Oskar prije deset godina. Ovaj animirani crtani film bio je uvod u kreativnu radionicu “Čuvari knjiga” gdje su učenici izrađivali leteće knjige od starih slikovnica. Stare slikovnice oživjeli su dodavši im ruke i oči, a zatim i šešir ili mašnu po želji. Svaka priča počinje i završava otvaranjem knjige..Jer voljeti knjige ne znači samo čitati ih, to podrazumijeva i brigu o njima, posvećenost i otvorenost srca za svaku od njih.
Drugi sat bio je posvećen autorima i čitateljima te su učenici upoznali tko je sve zaslužan za nastanak jedne knjige i naučili nove pojmove (pisac, ilustrator, prevoditelj, nakladnik/izdavač, čitatelj). Učenici su dobili nastavne listiće gdje se na primjeru knjige “Miševi i mačke naglavačke” radili “osobnu iskaznicu” knjige tj. upisivali njezine bibliografske podatke. Osim toga, slagali su naslove pjesama iz šaljive zbirke Luke Paljetka a sat je završen izradom mačke preuzete sa stranice Krokotak.com. Svaki učenik je za kraj odabrao jednu DiXit kartu kako bi iznio svoje završne dojmove za boravak u knjižnici i današnjem druženju s knjižničarkom.