Svjetski dan poezije UNESCO je proglasio 21. ožujka 1999. godine s ciljem promoviranja čitanja, pisanja, objavljivanja i poučavanja poezije diljem svijeta. Učenici 3. a razreda u suradnji s knjižničarkom najprije su čitali pjesme na temu proljeća. Svaki učenik dobio je drugu pjesmu s istom temom. Nakon toga, dobili su kreativan zadatak da od postojećeg teksta naprave novi, tj. da naprave novu pjesmu. Cijeli postupak naziva se blackout ili erasure (poezija zatamnjenja ili nađena) poezija. To je umjetnička forma koja u neku ruku spaja kolažnu (reciklirajuću), likovnu (crtačku) i pjesničku komponentu u novu formu. Tako nastaje potpuno novi rad. Učenici su tako postali pravi mali pjesnici, a nastali su predivni literarni i likovni radovi koji su izloženi na panou u knjižnici.
Primjeri novih pjesama:
Proljeće
Toplo i vedro.
Želim trčati bos na travi.
Ejšan Ahmetović, 3. a
Proljeće
Vrijeme je za proljeće.
Ptice pjevaju.
Zeleno cvijeta.
Antonela Dominković, 3. a
Proljeće
Šareno od svijeća.
Proljeće je najljepše godišnje doba.
Demir Voloder,3. a
Proljeće
Snijeg se otopio.
Duga sipa se,
u rijeku srebra.
I zvoni od radosti.
Dah proljeća.
Marija Mikulić, 3. a