Cijela aktivnost se sastojala od niza radionica u kojima su učenici pokazali svoju kreativnost: izrađivali su postere i plakate u digitalnom alatu Canva, osmišljavali su vlastite izreke o novcu i analizirali postojeće, izradili su poruke o novcu u alatu WordArt i istražili su vrste štedno-ulagačkih proizvoda banke. Također su izradili kviz “Kako postati milijunaš?” na temu poznavanja novčanica i kovanica hrvatske kune. Kako bi zadatak bio još zanimljiviji, učenici su se trebali sjetiti glazbenih uradaka u kojima se spominje novac – od krajcara i dukata do mjuzikla “Money, money, money”.
Prezentirali su i aktivnosti eTwinning projekta vezanog uz novac i bankarstvo pod nazivom “Life & Money” za koji su nedavno dobili nacionalnu i europsku oznaku kvalitete. Kako bi podigli razinu financijske pismenosti učenika, uveli su školski projekt pod nazivom “Financijsko opismenjavanje mladih” i provode aktivnosti usmjerene na učenike bez obzira na strukovno zanimanje. Javnost se može upoznazti s projektom na mrežnim stranicama Škole. Osmišljavanjem aktivnosti uporabom informacijsko-komunikacijske tehnologije i kreativnim radionicama u Školi nastoje približiti područje financija učenicima, ali i zainteresirati sve one koji posjete Školu.